Wednesday, April 15, 2009

Tengok Wayang lagi...hehehe


...Ader lesen ke tak ni??...



Ni masuk ni dah bape kali dah aku pon dah lupe plak g tengok wayang FREE...hehehe location takleh gtau bab takut nt bos mmber aku tengok kantoi plak kan..hehhee...Semalam Aku g tengok ngan Endang n ngan Shawn.. Citer yang aku tengok Fast&Furious n Taken..Walaupon cite Taken tuh dah lame tp bg aku memang best gak la...dah la HAll Besar :Hall 13, yang tengok jek dalam 8 orang jek termasuk aku, Endang n Shawn....then yang len tuh aku tengok mat salleh ja ramai...Aku masuk tengok F&F tepat jam 10.40 pm...ingat nak tengok Jangan Tegur, tapi last show jek kol 8.oo pm....so tak sempat la...Tengok F&F plak lewat 20 minit kot bab citer die stat kol 1o.2o pm sebenarnya...tp takpelah ..name pon FREE kan ... Habis jek F&F, bih kurang kol 12.1o am la, aku g terus Hall 13..tengok Taken..mule2 memang macam lembab sikit kan ...tp lame2 citer die berkembang..memang best r...ala2 citer The Punisher plak aku tengok...balas dendam ...Then citer sume habis dalam 1.45 la...aku pon kuar ...sowie la kt mmber aku bab tak sempat jumpe semalam..ye lakan segan gak dtg tengok fre then balik macam tuh jek...hehe

Nway, thanks to my fren there, really thanks to all of u ...gv me more after this...nt aku blnje makan lagi ek...hehehe...(padahal semalam bg slurpee 7E jek...tu pon share)

Lepas tengok wayang sempat gak aku try2 gune SLR (kononnya) HP aku...hehehe walaupun 2 megapixel jek tp ok gak la pic die...sempat gak la posing2 ala Azwan Ali (ah.. tak sukenye..Jgan marah Azwan), nak2 si Shwan tuh ...hehehe bdan dah sme ngan Azwan...Citer tu aku tatau tajuk pe n bile kuar tp pic yg aku amek tuh memang seram ka...dah macam real dah aku tengok pic tuh....hehehe..Sowie Endang pic ko takder bab tak amek gune HP aku....klu ko trnfer pic kat aku leh gak aku masukkan ...hehehe



.....Seram dowhh.....



...Azwan Ali ke Jaafar Onn??...



....Ok ader kelas ganti ...Chow...hehehe....
...Thanks...


Free Signature Generator

Free Signature Generator

2 comments:

  1. jom2..jemput2....nt2 ble dh ada peluang tuh tengok la...hehehe...nak free ke...tetttt

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!