Friday, February 6, 2009

dIrIkU..!!!

Nama : Kimie (bukan nama sebenar)Aku InGiN tErBaNg...

I/C : 870712 - ** - 5***

untitled

T/Lahir : Kedah ( tarikh lahir tgk i/c tuh)

kedah1

Status : Single, Scandal and banyak lagi….

sape la gurl ni ek...

Status 2 : Student ( lom keje ) kat Institut Pendidikan Guru

Malaysia Kampus Ilmu Khas.. Cheras


maktab kesayangan..

ader apa2 soklan rogger jek aku ok..pe salahnya klu kiter kenal2…bukan haram pon…kawan biau seriban, couple biau cukup empat …taaaaa

email aku : slurpy_nice@yahoo.co.uk

email aku : mz_kims@yahoo.com

kalau rase nak add aku dalam dating side bukak page kontek aku tuh…k

1 Comment(s)

hahhahahhaha…not bad…

8 comments:

  1. laa org kedah gak ke?
    sekapai la kita ni..
    hang dok mana?
    keep in touch

    ReplyDelete
  2. aku dok pahang..tp lahir ja kt kedah...
    aku dok kedah 2 tahun ja...3 bln dalam inkubator hospital alor staq...hahaha

    ReplyDelete
  3. huh? napa dlm inkubator?
    igt dok kt Space ke apa?
    ngada je tu
    kesian kt umi
    patut umi tinggal je kt wad tu (DGN PENUH NADA BERHASAD DENGKI)

    ReplyDelete
  4. hahaha...ape la iftie...hahaha
    dah kimisai lahir2 dah macm alien ...so duduk la dlm inkbator..

    ala demam kuning...tau kan ...heheheh

    tp syg kimisai kecik waktu tuh ...so tatau ape2...klu tak mesti kimisai pecahkan cermin inkbator tuh ...

    ReplyDelete
  5. sama2 teacher trainee le kamu dgn saya ni..

    kem slm sama abg kamu en.zulhafizi itu..

    rkn old-skool beliau d cni..

    ReplyDelete
  6. yer2 samer2 teacher..nt jmpe kt sekolah sme ke mne tau kan,...heheh
    ermm bdk smkap ke ni??cmne kenal abg kimisai??

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!