Saturday, February 21, 2009

Aku Suke Men Gong.. Gamelan...

Ni aku nak story la...aku bukan la budak muzik kat kolej aku...tapi aku suke join men2 music ni..So aku pon try la men gamelan, walaupun muzik ini agak tidak di gemari oleh pemuda-pemudi zaman sekarangkan.. Mula-mula dulu just kawn2 aku yang join, aku nak join tapi macam dah cukup kan ahlinya..so aku pun undur diri la...selang baper bulan aku dengar Group Gamelan ni takdak pemain GONG atau GONGIST..so aku pun try la nasib...




GONGIST IPIK..hehehe

Mule2 YA ALLAH punye la teruk aku men sampai nak kire BEAT pon dah macam haram..namun lamer2 aku cube gak men...so skang dah ok la...skang perform kat maner2 pon ok jek... Dulu klu setakat kenduri kawen Datuk2 tuh selamber aku men walaupun ader yang kantoi...hohoho..

ewaaahhh...!!1

Anyway, thanks la kat lect aku bab bagi aku peluang join group ni yang sememangnya aku nantikan sejak kecil...(sebenarnya aku minat men bonang) tapi aku tataunak men die, g pon dah ader pemain dah 4 bonang...ape2 pon yang penting aku dah men gamelan walaupon sekadar GONG, tapi ia tetap ade peranan..kan...macam BAND la..heheh


Thanks gak kat kawan-kawan aku bab tolong aku time wat raining n performm...harap2 group GAMELAN kiter ni sukses sampai ble2 walaupun dah grat nanti tau...

HIDUP GAMELAN IPIK


No comments:

Post a Comment

cakap jek..

Kelip-kelip..!!