Friday, February 6, 2009

Jom ke Genting Highland

Jom ke Genting Highland

Aku g lima orang dengan purata berat menjangkau 70kg gak la. Ni nak menunjukkan kete aku walaupun OLDSKOOl tapi tetap menyengat nek bukit Genting tuh. Bukan senang bai nak nek bukit Genting tu dengan kete KANCIL macam aku punye ni. Boleh tak Korang bayangkan .

100_08071

Kitorang bertolak malam kol 9.15 lepas Isyak bab tunggu Endang balik dari Mesjid. So Jln Ikut MRR2 bih kurang sejam lebih gak la nak sampai (sebab KANCIL kot)

So sampai je dlm kol 10.40 pm. Nak taknak dah sampai mesti kene men sket. Tp kitorang men kat tempat game&video jek. OUTDOOR & INDOOR dah tuttup dah (spe suh dtg lambat kan)

Lepas puas enjoy kitorang pon balik dalam kol 1.30 pagi kot. Balik lancar jek 40 mnt dah sampai Umah (kedai NS lemak Meriah) hehehe..

100_0879

So aku suggest kat korang klu nk g enjoy kat genting nek jek KETE korang tuh. Aku pon takut nek bus.hahahaha… k chow…

No comments:

Post a Comment

cakap jek..

Kelip-kelip..!!