Friday, April 3, 2009

Pameran Muzik...!!!

02 April 2009
Khamis

Hari aku rushing jugak nak pegi ke Pameran Muzik yang di anjurkan oleh budak Muzik Maktab Ku..tapi aku tatau r ape name kelas yang anjurkan...apa yang apenting???kerjasama...eh silap lak...apa yang penting aku dapat pegi pameran yang diadakan ni...bukan apa, ni la julung2 kalinye aku rase budak muzik wat pameran ni...Kalau pameran seni tu takyah cakap la kan..memang banyk...aku pon dah jadi penganjur bape kali dah pon..

Balik jek dari sekolah, (praktikum) aku bawak kete laju2 walaupun jalan jem..nak cepat bab ader budak kasitau aku kene sampai b4 3...pameran close pukul 3..so aku pon pe lagi la...pecut dengan cargasnya ke sana..Samapai kat cheras, aku htr dulu kawan aku then aku anek umah dlu solat...mne boleh bai pegi pameran tak solat...hahahhaa...dose2..

Sampai kat Recital tuh dalam kol 2.40 gak kot...aku masuk jek terus ader pengumuman..tapi bukan berkaitan aku,....dior wat pengumuman :

"Perhatian kepada semua, Pameran akan ditutup pada pukul 3 ptg ini,"

pergh...nsaeb bek sempat kan...then yang sambut aku la Emo, budak kelas yg anjurkan jugak pameran ni...hmm...kirenye ader gak la budak yang pasan kehadiran aku yg paling lambat ni...

aku pon tak buang masa terus ke gerai demi gerai..macam-macam ader...hmmm teringat lak aku time masuk kelas muzik waktu foundation dulu....ye la... kat citu lah jugak tempat aku anjurkan mesyuarat kelab Kombo...dan macam-macam llagik la...syok...then skang budak-budak len plak yg gunekan ..besh2...hope benda macam ni akan berterusan...Tahniah la kepada penganjur pameran bab anjurkan menda nie. ..walaupun aku dah tau teori-teori muzik (ekekek bajet terer la aku ni) tapi benda-benda semalam memang membantu aku beb,,...thanks to all...len kali wat la lagik..k..

korang semua tengok la benda kat bawan nie...i mean pic yang sempat aku amek ngan HP aku...hahaha...nak amek dengan SLR tak layak lagi la....tak mampu nk beli..insyaALLAH dah keje kang bleh bli..



Salah satu acar ...hahah..tapi lambat, so tak dapat hadiah..




Gerai meter...meter lazim, meter tak lazim....ingat2..




Ni gerai aper tah,,,luper...



Ni gerai intro kot...ceria beb...skel n klef treble...



Wahh...besh2...!!!



ABM nih....hehee



ermmm...tanusia???mdm Adna???? argghhh konfius2..


No comments:

Post a Comment

cakap jek..

Kelip-kelip..!!