Tuesday, April 7, 2009

Cube korang pikirkan ....!!!!

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.......................................................................................................................................................

Hmmmmmmm.....................

Aku ader bace story ni kan...story lawak la, tapi aku tak dapat ingat mcam mane dialog sebenar citer tuh...so aku ubah sikit-sikit la...ok...pe2hal pon bih kurang je la citer die...


Di sebuah Kondominium, tinggalla seorang perempuan yang amat berkelas tinggi dan cantik di tingkat 15...badan die pon perghhh wa cakap sama lu....mengiurkan...satu hari, minah ni keluar la nk sidai baju kat luar rumah die...dalam keadaan berkemban, tetibe je die jatuh dari tingkat 15 tuh...bayangkan dari tingkat 15 die jatuh, sempat lagi pikir hidup danmati, lalu die pon berdoa ;

"Kalaulah ader orang yang selamatkan aku, aku akan berterima kasih dan memberikan apa sahaja yang di mahukan kepadanya", kata perempuan itu..

Dengan tiba seorang lelaki menyambutnya di tingkat 10...kata perempuan itu ;

"Jika abang menyelamatkan saya saya akan memberikan apa yang tuan hajati", kata wanita itu.

"Jikalau begitu tidurlah dengan aku untuk 3 malam berikutnya",Ujar lelaki tersebut...

Wanita itu membalas "Ahhh...lebih baik aku mati daripada tidur dengan kau".


Maka dengan segera lelaki itu melepaskan wanita tersebut...dan jatuh kembali ke bawah...Sampai di tingkat 7, seorang lelaki tua pula menyambutnya dan perempuan itu pun berkata..

"Jika abang menyelamatkan saya saya akan memberikan apa yang tuan hajati kecuali tidur dengan ku untuk 3 hari...", kata wanita itu.

"Jikalau begitu tidurlah dengan aku untuk 1 malam ini sahaja..",Ujar lelaki tersebut...

Wanita itu membalas "Ahhh...lebih baik aku mati daripada tidur dengan kau".

Maka dengan segera lelaki itu melepaskan wanita tersebut...dan jatuh kembali ke bawah... Sebelum sampai ke bawah, sempat wanita itu berfikir...

" Kalau aku tidur dengan mereka sekali sahaja, tapi kalau aku tidak tidur dengan mereka, aku akan mati..Baik aku ikut aja lah kemahuan mereka...aku akan tidur dengan lelaki2 yang menyelamatkan ku..", bisik hati wanita itu...


Sampai di tingkat 4, seorang lelaki muda dan kacak pula menyambutnya dan perempuan itu pun berkata..

"Jika abang menyelamatkan saya saya akan memberikan apa yang tuan hajati termasuk tidur dengan ku untuk 1 hari sahaja ataupun untuk 3 hari berikutnya.Abang buatlah apa sahaja yang abang mahu pada saya.....", kata wanita itu.

Dengan nada marah lelaki itu melepaskan wanita itu agar jatuh ke bawah semula sambil berkata;

""Ya Allah, sesungguhnya zina itu adalah golongan2 dosa besar...Astafirullahalazim...Masya Allah", kata pemuda itu sambil mngucap panjang ....

Dan wanita tersebut pon mati di tempat kejadian akibat kecederaan teruk di kepala...Mayat beliau di hantar ke HUKM untuk di bedah siasat...

Rupa2nya lelaki terakhir yang menyambutnya adalah seorang imam muda merangkap ustaz di sekolah tahfiz...

Moral die...: rrr lu pikirla sendiri...aku pon tatau...aku saje je nk masukkan dalam blog aku ni..hehehe ....jangan marah...


Assalamualaikum...

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

4 comments:

  1. menarik la bro cerita ni...heheheh tq singgah bloq CR...sila la sila la selalu...

    ReplyDelete
  2. tadak hal..all blogger is a united gathering...support each other la..kan

    thanks gak kat lu..

    ReplyDelete
  3. ifti rmai je abg2 agkt kt sbah tu
    tp tu la
    org laki
    life dia lain
    pmpuan yg jadi mslh
    tp
    sapa2 nak kumpul duit nak kawin
    dpsila p sbh
    kompem dlm ms sthn
    cukup duit
    ekekekee
    kalau kimi
    melaca / n9?
    music ni course feberet
    tak leh mohon klntn
    satgi ngaja subjek agama jadinya
    tak mo kl
    satgi dpt metodhist skol convent ke
    xmo gak perak
    takut

    ReplyDelete
  4. hohoho
    ok2...i guess n9 better..dekat ngn KL..leh jenguk2 maktab...hahaha

    ntah2 husband negeri 9 gak ke...ne tau kan...ekekee


    ps: tiada niat buruk dari ku...

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!