Yang sudi menjengah...TQ

Monday, June 8, 2009

Tips untuk mat rempit...

Assalamualaikum semua. Ni gua baru dapat satu surat dari member gua. Nama die Spark. Bukan Spark plug tu. Bukan jugak Kasut jenama Spark, tapi bekas mat rempit termahsyur kt KL. Ala yang penah berlakon dalam cerita Rempit tu..

Beliau baru keluar penjara. Jadi korang baca la surat yang beliau hantar ni. Untuk persatuan MAT Rempit...



************************************************************************************
Mat Rempit Nan Sempit,
1-9-1 Tmn Tenaga Raya,
cheras,
56000 Kuala Lumpur
_______________________________________________________________

Persatuan Mat2 rempit,
Menara Gading Maut,
190 km/j, Jln Yg Terpesong,
56000 Atas Langit. 31 Ogos 2009
_____________


Tuan / Puan,

Pekeliling Cara-cara Elak di Tahan Polis.
___________________________


Saya yang merujuk perkara di atas walaupun belum bercerai.

2. Surat ni gua nak tujukan buat mat2 rempit yang berleluasa kat luar sana tu tak kira la yang sepenuh masa ataupun yang separuh masa. Kat sini gua ader beberapa cara/petua yang boleh lu orang boleh gunakan untuk kebaikan luorang nanti. Gua nak bagitau beberapa cara macam mana nak elak daripada kena tahan polis masa sekatan jalan raya ke, tengah2 jalan ke, masa minum ke dan banyak lagi.

3. Diharapkan agar petua/cadangan ini adalah yang terbernas sekali memandangkan gua ni pun bekas mat Kepit. Eh silap..Mat Rempit.

4. Berikut adalah beberapa cadangan gua ;


Kalau kene tahan kat Roadblock 1- korang berhenti je motor, terus salam polis tu. Panggil Cikgu. Pas tu korang cepat2, jangan lambat2 tanya macam ni..

  • #1
  • "Semekom cikgu, tumpang tanya kat mana Balai polis Berdekatan. Saya nak buat report motor hilang",
  • ...haaa...sah2 dah polis tu ingat korang urgent ataupon bukan mat rempit sebab korang nak pegi balai polis kan. Mat Rempit polis je yang bawa diorang.

  • #2
  • "Semekom cikgu, mintak maaf la. Motor untuk 2 orang je. Nak tumpang tak boleh la. tak muat la.Cari teksi la ye.."
  • ...haaa....tengok, mesti polis tu malu dan terus biarkan korang blah sebab tak tahan dengan loya buruk korang..

  • #3
  • "Semekom cikgu, eh macam kenal la. Ni anak Pak Man Telor kan. Ala lame tak jumpa..bla...bla...bla...." sampai polis tu mengantuk..
  • ..haaa....senang2 je polis tu cakap "eh camne hang kenai aku plak?"...kalau betul la...kalau salah kena tibai r korang..hahaha

  • #4
  • "semekom cikgu..!! Tolong panggil ambulans, kucing saya BOM2 kat umah nak bersalin dah..tolong cik.."
  • ...haaaa....tengok mesti polis tu cuak nak mampos dengaor citer korang. Mesti die gelabah punya...pas tu time dia buat2 sibuk tu korang cabut la...

  • #5
  • "Semekom cikgu, tumpang tanya jap. Camana nak interview masuk PULAPOL?? Mak suh mintak la. Tapi tak tau nak mintak macam maner...tolong ye.."
  • ...haaaa....tengok la nanti polis tu bagi penerangan kat korang. Yela korang semangat nak jadi polis takkan dienak saman kot..apa daaa....



  • Ni kalau kene tahan tak pakai Helmet/topi keledar.
  • #1
  • " Semekom cikgu. Mintak maap sebab tak pakai helmet. Bukan apa tadi ader orang curi Helmet. Dah la helmet rumah Peel."..kalau korang kenal Peel la..hahha..kalau tak..paham2 je la...

  • #2
  • "Semekom cikgu, mintak maap sebab tak pakai helmet. Maklumlah, tido lapik beg Beras, kene bisul..cakit tau..huhuh..minta maaf yek..muahh2..."
  • ..mesti sejuk hati polis tu sebab korang bagi muahhh2 kat die..nak2 yang polis pompuan..hua3...

5. Diharapkan agar pihak2 persatuan Mat Rempit dapat menyebarkan surat pekeliling ini keran ianya untuk kebaikn lu orang jugak. Nanti kena tahan polis nyusahkan mak bapak pulak nak pegi jaminkat lokap. ok..!!!

6. Segala kerjasama pihak tuan amat di hargai..muahh2..

SEKIAN TERIMA KASIH.

Yang Tulus Ikhlas,

SPARK-kot

DANIEL SPARK B. AMAT PRO

************************************************************************************
di harapkan korang sume pikir la yang mane baek yang mane tak baek..hahahaha...buduh betul surat ni..


Free Signature Generator

Free Signature Generator

2 comments:

  1. erm dapat jek
    siap ngan penumpuk 7 petala langit kat perut n muka...hahaha
    cuba r buat
    ngeh3...

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!