Wednesday, June 3, 2009

Gua sedang bersenanng lenang cuti di KERAtONG

Assalamualaikum..

Gua sekarang memang takda masa nak update gua punye blog. So harap-harap sapa yang suka ke tak suka ke dengan blog gua harap-harap tunggu sampai gua balik KL ok.Jumaat ni gua sampai KL & insyaAllah malam tu gua update sikit hahaha dengan benda2 baru dari gua.

Walaupun borink kat kampung Gua ni tapi aku tetap nak balik sebab mak gua & fmly gua ader lagi kat sini. So takkan gua nak balik Terengganu pulak rumah Adhwa. KAN???

ok la mase pun dah tIme. Jadi gua kene chow dulu. Tunggu tau update dari gua yang sengal lagi bebal ni ok..Kim salam kawan2 blogger sume. hahahaha


SALAm...........

Free Signature Generatorr

5 comments:

  1. W'salam... kami akn setia menunggu bro... selamat pulang nnt...

    ReplyDelete
  2. betul2..
    wei.
    aku rindu kat ko.
    aku rasa aku bisexual r..
    pelik2.
    hahahahha

    ReplyDelete
  3. si lampu neon
    dua2 pon boleh...bebal ok bebel pon ok..
    cikgu kn kene pandai bebel..hehhe


    John.
    thanks bro..penantian satu penyeksaan...nway, thnks sudi menggu...dah selamat pulang pon...



    radunk.
    hahha yo la ko tggu aku...aku nmpk ko kat stadium ptg jmaat..hahha
    ko bisexsual??aper tuh??salah laku sex ke...wakakaka aku lesbian r radunk.


    bro aloy
    kim salam la kt amri, mhkluk asing n member2 paradoks..hahhaa ala sape yg kenal kim slam jek ..huhuh..thanks ek

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!