Yang sudi menjengah...TQ

Monday, June 15, 2009

Gua dok bercuti lagi...

Salam semua...

Baru je habis sukan Wilayah a.k.a SWIP. Ok la dapat tempat ketiga. Merasa juga la Pingat gangsa. Baru ingat nak rancak menaip untuk blog, dah kena balik kampung balik. Kat mana lagi kalau bukan Felda Keratong 07 a.k.a Bandar Chanis kat Pahang. Gua kalau balik kampung je mesti susah nak masukkan entri baru. Malas dowh. Nak pergi Cyber Cafe lagi kan. Dah la mahal.

"Hahaha..hahhaha.."ketawa gua jahat masa menaip entri ni..

Apa-apa pun harap lepas dah balik ke KL nanti gua dapat masukkan enrti baru. ni pun sebab gua bawa mak gua pergi Segamat so ader la masa sikit nak singgah CC ni. Sapa-sapa yang biasa baca blog gua harap-harap korang tunggu la.

Oklah, bro dekat CC Snoopy ni pun dah bagi amaran keras dah kat gua. Jadi gua berangkat dulu la.

Kirimsalam kawan-kawan dan juga blogger2..

"hahahaha...hahahha...." ketawa gua lagi sambil cergas bergegas nak pergi amek mak gua..




Free Signature Generator

Free Signature Generator

No comments:

Post a Comment

cakap jek..

Kelip-kelip..!!