Yang sudi menjengah...TQ

Saturday, October 10, 2009

.....kenapa dan kenapa..???

Kenapa biar ia datang?
Kalau tak hendak,
Tolak lah awal..

Kenapa biar ia hadir?
Kalau tak sudi,
Jangan la main tarik tali...

Kenapa biar ia wujud?
Kalau tak suka,
Nyahkan sahaja...

Kenapa biar ia berputik,
Kalau tak minta,
Biarkan saja..

Kenapa??
Kenapa??


Entahlah..
Itulah..
Kalaulah..
Hmmm...
Akhirnya..
Musnahlah....











p/s:..hehehe...teror tak gua jadi jiwang seminit...bukan selalu gua jiwang2..hahaha...

24 comments:

  1. terror gle kot..phewiiittt.hahaha :)

    ReplyDelete
  2. syafiqah:
    haha..ciap suit lagi kat gua...
    :8

    bangganya..

    ReplyDelete
  3. kenapa kau berjiwang di pagi hari

    ReplyDelete
  4. ye ke jiwang seminit....
    bukan memang jiwang manjang ke? hik

    ReplyDelete
  5. mamai:
    GUa buhsan dan terbaca sesuatu yang jiwang, jadi..............
    hehehe






    qaseh:
    entri di atas hanya seminit utk di siapkan..
    heheh mane dapt cite nie..hehe

    ReplyDelete
  6. wah dah pandai berjiwa seni lak eh.. syabas lu buat wa tenganga..pewaris a.samad said

    ReplyDelete
  7. sayu pilu:
    hahaha..jiwa dah lame..entri je bru nk try..cuba-cuba nak test ...klu salah tolong tunjukkan...



    cik yuki:
    seminit je kottt...jahahahah.
    lpe nk tnye...camne ngan sis??

    ReplyDelete
  8. bukan salah pun nak berjiwangkn... hahahah..

    ReplyDelete
  9. mr.sembang:
    tak salah tapi malu....
    hehe tak pandai nak jiwang...




    patungcendana:
    ye ke semakin terer??/

    tapi kenapa aper patung???tak paham...

    ReplyDelete
  10. Betul la bro.... kenapa? Why why why!!!!????

    ReplyDelete
  11. hahaha
    lu pon stuju dengan gua??

    jawab laaaaa...........

    hahahah...kenapa???menapa??/kenpa?????

    ReplyDelete
  12. mmg bro.
    orang yang jiwang sekejap nie je yang puitis dia indah.
    betul!

    haha.

    ReplyDelete
  13. terima kasih tolong promosikan mimpi

    ReplyDelete
  14. kiba kline:
    hohoho...kantoi r puitis ni utk sementara jek ..hahah




    bro aloy;
    haha...welkam...kan gua nk perfom..hehee..

    ReplyDelete
  15. main tarik tali??
    kenapa lu x gi mintak je awek tuhhh...

    ReplyDelete
  16. lu memang jiwang ape..atau lu x perasan yang lu jiwang..hahaha

    ReplyDelete
  17. Salam...seminit ke? Bagai nak rak tengok dari mula sampai kini..memang mat jiwang lah tu...

    ReplyDelete
  18. hahahahahahahaha.....

    ya...kenapa...aku ulang soalan kau....

    ReplyDelete
  19. yup2..
    btol2..
    knapa n knapa kn..
    hurm~

    ReplyDelete
  20. azza:
    sape cakap awek???hehehe...rahsia r......





    XXXmalay:
    orang tak mnyedari wa jiwang..hahaha...jiwang karat,,,,,,,,,



    anniecute:
    ye seminit..!!sumpah...hahahaha...mane n ape yg jiwangnya...




    patungcendana:
    oooooooo............paham2......sowie sengal sikit....kenapa??/
    pikir sendiri...hahaha



    aisyah:
    jawab3...!!!

    ReplyDelete
  21. ye ke...dah tuh takkan lah mak nyak plakkk
    hahahahahh

    ReplyDelete
  22. maknyah bukan aweks....awok..!!hahaa...

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!