Thursday, September 17, 2009

Lu kosong...wa kosong...lu satu...wa.....???

***********************************
Macam main bola,
Lu skor 1 wa kosong,
Pastu wa skor 1 lu tak skor dah,
Kita seri,

Lu skor 2 wa 1,
Wa skor balik 1,
Kita seri,

Lu skor la berapa pun,
Wa pun skor la berjuta sekalipun,
Bila di luar padang,
Anggaplah ia cuma permainan,
Jadikannya 0-0 balik,

Walaupun hakikatnya,
Lu mungkin 5,
Wa mungkin 0,
Wa mungkin 5,
Lu mungkin 0.

Lu 0,
Wa pulak 5..6..7..8...,
Bila dah keluar padang,
0-0 balik,
Tamat episod itu.


Apa salahnya....



SELAMAT HARI RAYA AIDILFTRI

MAAF ZAHIR BATIN

0-0 ok..!!

***********************************

27 comments:

  1. seri 1 - 0, saya 1 awak 0.
    tak lah gurau je. ya sekarang 0-0 ,
    lepas raya main balik!

    ReplyDelete
  2. iman shah:
    selamat juga..


    al-lavendri:
    igt btol2..hahaha
    ok pas raya..

    ReplyDelete
  3. 2, 3 KUCING BERAYA..
    MANAKAN SAMA SI TIKUS RAYA..
    2, 3 HARI LAGI NAK RAYA..
    AMPUN DAN MAAF DARI SAYA..

    TERLEBIH BISA TUTUR BICARA..
    DISIMPAN JANGAN AMPUN DIPINTA..
    SYAWAL DINANTI BERSAMBUT RIA..
    IKHLAS DARIKU YANG CANTIK JELITA.

    ReplyDelete
  4. kimiiiiiiiii...

    Aidilfitri hari kemaafan
    Menghapus kesalahan sesama insan
    Memupuk perpaduan sesama ehsan
    Mengikat tali keakraban

    selamat hari raya...
    balik kmpung ingat wa...hahaha
    duit raya ingat wa..
    nak uit raya tau tau..hahahaha

    ReplyDelete
  5. 0-0..biarpon kita x pernah main bola sesama heheheh

    ReplyDelete
  6. ku pun jua...slamat hari raya ampun maaf di pinta 0-0 juga lepas raya nak mula semula tidak mengapa len taun kita jumpa ampun maaf sekali lagi di pinta ulang2 benda yang sama sampai bila2....hehehe.... jemput amek kad raya nanti eh...

    ReplyDelete
  7. itu dia. 0-0
    yeah!
    selamat hari raya bro.

    ReplyDelete
  8. selamat ari raya !!!!!!!!!!!!!! 0-0 gk :)

    ReplyDelete
  9. 50-50 kalu mng??
    tu ko kena minta ngan lumut la eh dia da menang itu contes...
    ko n aku 50-50 enjoy baca n3 tuh jea kih2kih2kih2....

    ReplyDelete
  10. sadis aku ko mintak mahap raye2 ni hahaha
    selamat hari raye beb!

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya..
    O - O jugak lah..
    hehehe..
    jemput datang rumah saye...
    selamat pulang kampung,selamat pulang ke sini,err..blog ko??pat keje??umh sewa??pat blaja?? ahh,mane2 je..
    jgn men meriam,aku leh dgr dr umh aku taw..haahahaah..
    Selamat Hari Raya...!~

    ReplyDelete
  12. salam idul fitri
    maaf zahir batin
    harap kita 0-0

    ReplyDelete
  13. taula player bola maktab..
    bola je keje..lalala :)


    camat ari rye gak..
    x nak 0-0...
    nak kosong,kosong je...
    hihi ^__________^

    ReplyDelete
  14. taula player bola maktab..
    bola je keje..lalala :)


    camat ari rye gak..
    x nak 0-0...
    nak kosong,kosong je...
    hihi ^__________^

    ReplyDelete
  15. u...selamat hari raya...bila balik umah???uhuuhu

    ReplyDelete
  16. 0-0 jgk yer kamisai
    selamat hari raya..=)

    ReplyDelete
  17. aku pun nak mohon maaf anadai adasalah dan silap dalam memberi komen..0-0

    ReplyDelete
  18. kalau ada terkasar bahasa, maafkan aku ya kimi...
    0-0...:-)
    selamat hari raya...maaf zahir batin.:-)

    ReplyDelete
  19. hikhik,,,
    selamat hari raya,,,
    maap zahir n batin...
    ummm,,,
    3-3 ekk ,,,
    (eh,,,merapu lak) hehe,,,

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. hmm...
    ada analogi baru nampak...
    hehehehehe...
    apa-apa pun
    saya nak mohon ampun & maaf banyak-banyak
    sekiranya ada kata-kata & perbuatan saya
    yang menyinggung hati, jiwa dan perasaan inche kimie...
    semoga berbahagia bersama keluarga yang tercinta
    & insan-insan yang tersayang...
    selamat hari raya Aidilfitri...

    *save sikit duit ghayo untuk eden yo...hehe...

    (^_^)

    ReplyDelete
  22. kepada semua blogger..


    SELAMAT HARI RAYA...
    lama dah tak update blog gua...gua tahun ni memmang nak beraye jek..mls nak sentuh hal2 lain dah ,..


    so klu ade update terbaru dari gu pon pas raya la..ok...








    yang penting jangan lupakan gua,......hahaha

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!