Yang sudi menjengah...TQ

Thursday, September 10, 2009

Sayangi Bahasa : Duduk depan.

Samad sekali lagi meluru masuk ke dalam teksi pakcik tempoh hari sebab dah lambat nak jumpa awek dia yang Jawa tu. Arrrgghhhh…!!!! Pakcik ni lagi.. Mesti ada syarat.

Samad : Pakcik, kenal saya lagi?

Pakcik : Kenal, ko kan yang bangang tu kan. Nak kemana pulak??

Samad : Ngaaa….!!!

Pakcik : Ko nak gi mana pulak ni?

Samad : Kampung Baru, RM 10 kan?

Pakcik : Aah. Tapi boleh tak ko duduk depan? Duduk belakang macam bos la

pulak.

Samad : Ok, jap pakcik.

Samad keluar dan meluru ke bahagian bonet depan teksi pakcik tersebut. Samad duduk atas bonet enjin teksi pakcik tu.

Samad : Takpe ke pakcik saya duduk depan macam ni? Boleh ke pakcik

memandu tu?

Pakcik : Ko babi..!!


36 comments:

  1. Wakaka... Samad2... apa nk jadi ngan ko ni... huhu...lawak siot

    ReplyDelete
  2. pakcik ni bulan pose pon nak mencarut...lama2 nanti bertukar lak si samad ni.

    ReplyDelete
  3. padan muke hahaha...
    dulu dah cibai..
    skank babi plak
    rawr pakcik
    i love u gilee22 pak cik..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha.
    macam lawak dalam ujang tv series en.
    wahahaha
    mmg kelaka.
    ;P

    ReplyDelete
  5. uishh bahasa cantik nyer pakcik
    huhuhu

    ReplyDelete
  6. samad memang ternyata seekot babi kah?

    ReplyDelete
  7. kenapa pakcik teksi tu tak terajang je samad tu?

    ReplyDelete
  8. huhuuuhuhuuuu.. sila tolong lempang samad sekuat ati!

    leh sakit jantung n darah tinggi pakcik tu

    ReplyDelete
  9. hahahha...mmg kesengalan tahap cipan bertanduk ni...

    hahahhaa

    ReplyDelete
  10. nasib baik pakcik tuh tak bawak kete kebal.

    ReplyDelete
  11. hahahh..mmg bangang samad tu..hehe..wei,samad tu ko kan?kan?kan?hehehe...

    pst : aku katong 5..yeaa..!!balik raye katong la beb...heheh

    ReplyDelete
  12. wahhhh..
    main kasar nampak...

    samad laling!!!
    awat hang bangang sangat no...

    ReplyDelete
  13. mangkuk cya betul la samad tu..asal ko kawan ngan orang macam samad tu.. ko ajar la dia sikit ko kan cikgu..

    ReplyDelete
  14. johninverson:
    samad nk jd jutawan..besar tak angan2 beliau..


    naddy:
    bertukar jd B*** ke jd pkcik...hehe


    azzaliena:
    huh..
    mmg cinai n b*** si samad ni...



    kibakline:
    jangan kantoikan...ala lu ni..huhu kan dah kantoi..ngeh3..

    ReplyDelete
  15. lampu neon:
    bubuh je penyepak...jgn malu2..



    yoroikoro:
    bahasa cantik pakck tu tak hensem pun..



    addyaholix:
    mungkin kalau 40 kali di sebut2..



    akupentoi;
    nnt die takut samad sepak die balik...



    zonaku:
    insyaalllah akan di tunaikan..byk2 kan berdoa..

    ReplyDelete
  16. sizukachan;
    cipan ader tanduk ek...tatau pun..hahaha


    bias:
    lesen pon tak sampai GDL..hahhaah



    kkakuna_klip2:
    huh
    katong lima...jom blk sama..haha



    sayanghasni;
    huhuh kasar tak kasar mana la....
    huh laling???mnt ek



    sayupilu:
    dah ajar..samad tak reti bahasa la....haha
    g pon aku ckgu seni..

    ReplyDelete
  17. hehehe
    tau takpe..samad ke wa yg sengal...haha

    ReplyDelete
  18. haha. Adeh. Memang superb la citer nie. :D

    ReplyDelete
  19. haha??superb??
    tq2...thanks alang singgah lg ..

    ReplyDelete
  20. sib baik pakcik teksi tak langar kau

    ReplyDelete
  21. huh?mamai knapa aku ???
    bkn Samad ke...haha

    ReplyDelete
  22. samad budui...
    lawak gila,
    jgn lu plk gile..hahaha

    ReplyDelete
  23. hahaha..samad,lu mangkaq la..yang pakcik tu len kali sebot la h1n1...

    ReplyDelete
  24. samad yang gempak..lain kali buat kat bus pulak ye..

    ReplyDelete
  25. hahhahah..tah pape la...pak cik n samad neh...ihihi

    ReplyDelete
  26. Kimie:
    tau takpe...pakcik tu tau H5N1 jek...



    xxxmalaya:
    buat kat bas mau dilenyeknye si samad tu



    honeybunny:
    u berkenan ek...

    ReplyDelete
  27. samad ni orang mana sebenarnya? eh...kau tak nak kuantan ke cuti raya nanti?...zul kata...kalau kau rajin dia ikut je...jom la...

    ReplyDelete
  28. hikhik,,,siot jer...
    cam va,,,v,,,i,,, jer...
    layannn...

    ReplyDelete
  29. ala malu2 pulak...vaa....vii....
    zasssssssss......

    ReplyDelete
  30. bro-aloy:
    xpe, jgn jd mcm samad sudah..thnks bro..

    ReplyDelete
  31. BEST SIAL!! WEH,... KUARKN JE LA MJALAH KIMISAI LAKKKK.. AKU PLGGN TETAP!

    ReplyDelete
  32. bakal di keluarkan..insyaALlah...
    tgggu r 5-6 dekad lagik ..ok
    thanks support me..

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!