Yang sudi menjengah...TQ

Thursday, July 1, 2010

Kelapa dan orkid..!! Saya nak balik duit saya..!! Kes gua seronok semalam ..!! l(^o^)/

Wah dalam hari-hari lepas nek sem baru ni kan, gua nak bagitau lu orang. Semalam gua seronok sangat sebab gua dapat jumpa dan bersama dengan seseorang. Al-maklumlah gua kan dok bercuti selama 3 minggu. Gua bawa die naek kereta, hantar dia pulang. Wahhhhhhhh..!! Mentang-mentang air-cond kancil Viatara a.k.a BabyBEK gua dah semakin sejuk menjelang musim panas kat Malaysia ni. Gua seronok tahap kawan-kawan lu orang tengah dok syok pekena syabu. Hahaha..

Ye la, nikan mainan perasaan gua, bila dapat jumpa seseprang yang gua suka takkan gua tak seronok kan.

Sebab gua seronok sangat, sampai gua lupa lirik lagu "Mentari Merah di ufuk Timur", nyanyian Amy Search..!! Warghhhhhhhhhhh......!! besh dowh lagu tu. Serius pun. Dulu mula-mula gua dengar rasenye macam besa jek. Tapi lama-lama dengar makin syok pulak. Last-last gua sanggup cari kord lagu tuh. Hahaha.. Amacam?? Besh tak gua??

Sebenarnya gua post entri ni nak bagitau hal semalam je, yang gua hepi gila babi sebab dapat jumpa si dia =). Yang serita lirik kat atas tu selingan je sebab nak bagi macam panjang la entri ni. Hahaha..


"Kalau tak suka, tolong tutup telinga," kata Raja Azura a.k.a Kak engku.

"Kalau tak suka baca, tolong tutup mata, korek bontot OK..!!" kata gua pulak a.k.a Tengku Kimisai




P/s: PS gua tak penah men ok..!!!~

8 comments:

  1. senyum sampai ke telinga... seronok bebenor nampaknya

    ReplyDelete
  2. hahah sapa la yg tak seronok klu jmpa org yag kita sayang..haha

    ReplyDelete
  3. huhuh..mcm orng bru kawin jer lagak nyer

    ReplyDelete
  4. hahaha kalau baru kawen tiap2 hari jumpe daaaa...hehehe

    ReplyDelete
  5. gua kepalau la pc...hehe
    kalau mimpi nanti gua harap lu dpt nyanyi lagu kelapa dan orkid ni...hehehe buat la show 1...

    ReplyDelete
  6. korek bontot haram la hehehe hidup tak apa

    ReplyDelete
  7. hehe mamai:
    apa nak haram korek bontot senirik..bontot pompuan ya la haram...siap harramjadah lagik..hahaha

    plore wat show tak ?? =)

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!