Yang sudi menjengah...TQ

Tuesday, July 20, 2010

31 Julai 2010: 50CENT buat persembahan kat CentralMarket - PLORE II

Salam bahagia, salam sejahtera dan salam manja untuk aweks-aweks yag sedang baca blog gua yang tak berapa nak hampeh ni. Gua terkejut sebenarnya sebab gua ader berita tergempar. Lebih gempar daripada Majalah Kartun Gempak. Lu orang tau tak apa yang berlaku 31 Julai 2010 ni nanti..?? Hah..!! Sah dah tak tahu kan . Kalau lu orang nak tau ader persembahan Jalanan yang besh akan diadakan di Pasar Seni, Kuala Lumpur. Program yang di namakan PLORE ini adalah salah satu usaha yang di jalankan oleh pertubuhan PARADOKS. Program ni adalah yang kedua setelah yang pertama telah di adakan pada tahun lepas bulan 12 kalau tak silap gua. Program ini di namakan PLORE (PLORE II tahun ni).

Gua cuma tolong sebarkan berita je. Walaupun gua tak berapa terlibat dengan pakatan ini. Hahaha.

Kalau lu orang nak tau lagi sila baca sendiri ok poster kat bawah ni. Ini yang gua dapat. Poster ini dikemaskini mengikut bilangan persembahan yang semakin bertambah. =) Sila tumpukan pada persembahan yang ke-12 ye. Itulah 50CENT.



Di jemput semua ramai-ramai hadir memeiahkan program ini. Di jangkakan hampir 10,000 orang mungkin memenuhi ruang legar CM tu nanti. Jadi sila datang cepat ye. Dan masuk adalah percuma.








p/s:
Gua harap PARADOKs tak kisah gua promot ni kat blog gua ok ?? Hahaha.. Bro Aloy, boleh kan gua promot ..?? Boleh kan ..??

No comments:

Post a Comment

cakap jek..

Kelip-kelip..!!