Yang sudi menjengah...TQ

Tuesday, July 6, 2010

"Semalam Yang Hangat Bangat..!!"

Semalam yang hangat..!! Perghh gempak tak tajuk entri gua?? Besh kan?? Tau sebabanya..??

RUMAH :
Budak umah gua tanya:
"Hai, hepi je Mie. Macam ade something jek..!!"
Gua balas:
"Ada laa..mana leh bagitau...!!"

7E:
Member gua tegur gua:
"Mana mie?? Rushing-rushing jek...!!"
Gua jawab :
"Ada laaa..mana leh bagitau...'

DALAM KERETA:
Telefon bimbit gua SAMSUNG i780 berbunyi:
"Mie, adda mana?? Jom la lepak shisha...!!"
Gua jawab:
"Jap agi la. Gua sibuk ni..."
Dia tanya lagi:
"ko dengan sapa tu ??"
Gua jawab lagi:
"Ada laaaaa...mana leh bagitau hang..!!"



Semalam gua dapat mesej dari seseorang. Hahaha lu orang mana tau. Gua je tau. Budak umah gua pun tatau. Mesej tu cakap mintak tolong gua belikan sesuatu untuknya. apa lagi bukan main berbunga-bunga la hati gua kan; sebenarnya dapat jumpa dia lagi. Walaupun sekejap gua rase hepi sangat. Sebab gua dah lama tak jumpa dia. Dan dia telah melakukan perkara yang paling gua suka jika bersamanya. Terima kasih ye. Gua terlampau teruja sampai jalan dekat area-area rumah dia pun gua sangkut-sangkut. Padahal gua selalu jalan situ...!!

Akhirnya selamat gua menghantar kepadanya 2biji roti jagung, Teh O ais, 4 tin air cincau dan makanan kegemarannya ; CLOUD 9..... (*_*)





"P/s : I love U" .Serius pun..!!... Eh ni tajuk filem ni....!!

6 comments:

  1. hahahaa ada org tgh angau la....
    g.luck kimi..!!!

    ReplyDelete
  2. yuki:
    angau ??langau???bangau??hahahahah lame tak ke laman lu cik yuki.. =)

    miez hanem:
    angau adalah bangau dari keningau yang buat palau,....haha

    ReplyDelete
  3. waseh~

    ko pon in the cloud 9 gak gayenye~

    cepat2 antau kad jemputan kawen~lalalalla

    ReplyDelete
  4. hhu? ko dah nak kawen ker?
    dah smpi claud 9?
    ke ke laut?huhu?

    ReplyDelete
  5. skang dah kembali ke LAUT..hahaha cloud 9, bukan cloud 7..ahakz..

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!