Yang sudi menjengah...TQ

Monday, July 12, 2010

Kata mak kena lah dengar, baru berkat..!!

"Pergilah mandi dulu. Emi tu nanti lambat mula lah nak bawa laju nanti." ujar mak gua pada pagi Ahad semalam. 11.07.2009. Gua dengan penuh batu atas kepala dengan kedegilan gua, gua tetap berdegil. Semacam kata-kata mak gua gua henjut keluar ikut telinga kiri. Derhaka..!! hahaha..

Tepat jam 7.45 pagi, gua mula menekan pedal minyak KancilVitara gua dengan penuh perasaan agar sempat gua membeli tiket keretapi untuk adik gua. Tekan punya tekan, akhirnya....






Naseb baik penulis blog ni selamat. Kalau tak dah lame blog ni bersawang. Hahaha.. Alhamdulillah lepas tayar meletup gua dapat kontrol pergerakan kereta. =)

Dan pada masa yang sama, tak pasal-pasal gua lepas geram dengan menukarkan ke-empat tayar sebab khuatir tayar lain pula yang buat hal..







p/s: bawa kete hati-hati, macam gua. BUkan salah gua tayar pancit. Hahaha..





9 comments:

  1. tuh la ..mak cakap tak dengar2...ahhaa

    ReplyDelete
  2. haniem:
    nak dgr ckp haniem.. hahahaha

    hujan:
    hahah dgr tu dgr tp delay sikit2.. hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe,,,pe da,,,seb bek xde pape an,,isy3x

    ReplyDelete
  4. is:
    kalau ada apa2 masuk sepital ;-)
    kalau teruk agi masuk kubur la.. alhmdulillah tadak pe2.. huhu

    ReplyDelete
  5. owh.. takutnya! apa punca tayar meletup ye? sebab saya mmg traveller.takutnya nengok!

    ReplyDelete
  6. hhhhmmmm....

    lps ni mesti dgr cakap mak kan????

    ReplyDelete
  7. icalove:
    mayb alignment tak elok =) takpe agi pun tu tayar dh botak juga
    jgn wisau huhu


    zonaku:
    kompom.. ahakz... ntah3... huhu


    azza:
    hai nek ... =)

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!