Yang sudi menjengah...TQ

Wednesday, May 6, 2009

MANUSIA MEMANG KEJAM......!!!

SALAM & haloo...kimisai baru dapat satu cerita baru ni...bukan apa, cuma nak kongsi ngan blogger2 n pembaca-pembaca,...disebabkan kimisai nikan minat kucing, jadi tak sampai hati la kalau tak masukkan entry ni...kesian betul cerita ni...ni tentang seorang perempuan ni, jumpa kucing then korang tengok apa die buat..aduyai...snasib baik die kapir kan...kalau tak , taktau la aku....dahla kucingtu binatang kesaynagan NABI MUHAMMAD (s.a.w) kan...besar dosa tuh...korang tengok la ok..

MUKA BOLEH TAHAN LA KAN, TAPI PERANGAI MACAM B*** & C*****










YA ALLAH, APA NAK JADI DENGAN GURL NI....BODOH NAK MAMPOS....SEMOGA KO PULAK KENE SESUATU MACAMANA YANG KO BUAT KAT KUCING COMEL TU.....SAMA2 LA KITA RENUNGKAN YE KAWAN2...
Free Signature Generator

16 comments:

  1. ish ngeri syial..mmg bangang..

    ReplyDelete
  2. ciannye..jht btol tuh..bajet heels die tu lawa sgt ke..ngeh3.~

    ReplyDelete
  3. huaaaaa!!

    mimisai..

    bangang pompuan tu!


    huu..

    ReplyDelete
  4. tula...bangang, buduh, syial, sume ader..kite doa2 la kita tak macam tuh kan..

    heel die macam g****** jek..huhuh..heel salsabella lagi lawa kan...

    ReplyDelete
  5. AIN...
    kimisai la bukan mimisai...tu misai leh la..
    pompuan tu yang syetan...laknatullah...hehe

    ReplyDelete
  6. HAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAH
    giler ar
    siot jerk
    bodoh giler

    ReplyDelete
  7. fuh bangsat punye babi.. Mak die kawin dengan anjing kot,, tsentap ati gua beb,

    ReplyDelete
  8. raja..
    tu r...memang giler...ni dah lebih dari giler..

    bro aloy..
    lu tau ek minah tu babi yang bangsat...haha
    gua ingat mak die kawen je ngan babi, tak nikah....bapak plak kawen ngn babi len..hehe

    ReplyDelete
  9. kimisai.

    aku rase mimisai lebih jambu..

    ahahahah

    ReplyDelete
  10. ain,
    mimisai tuh jambu gay la..aku normal/...hehehe
    haa....aku pggil ko Kain la..heheh ...pelik tak name tuh??

    ReplyDelete
  11. kucing ifti
    pernah balik umah
    dengan keadaan hidung dia
    penuh dgn minyak hitam
    masa dia mati
    ifti mandikan dia
    kafankan
    esok2
    dia je lah boleh tolong ifti kalo mengadap Allah
    sedih sgt
    menitik je air mata ni

    ReplyDelete
  12. iftie..
    itulah kita yg sygkan binatang...
    tp org mcm kt atas tu tatau la pe nk jdi...
    semoga kebaikan kite di dunia di berkati dan di redhai ALLAH swt..

    ReplyDelete
  13. sakit hati tgk betina 2!!!!!!! JAHAT!!! KEJAM!!!!!

    ReplyDelete
  14. honeybunny
    memang kejam, same ngen israel tau..hohoho...

    ReplyDelete
  15. celaka minah nh.. muka cam laki je, pondan ke hape??

    ReplyDelete
  16. nijiusan
    biasa la tuh...manusia ni ada yg bangang, ada yag baik, ada yang celaka..minh ni pondan bukan. bapooook pon bukan...apatah lagi lelaki atau pompuan pun bukan...spesis BABI ni...

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!