Yang sudi menjengah...TQ

Tuesday, May 19, 2009

Kimisai macam nie ke..

Menurut Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah....berikut adalah personaliti orang yang lahir bulan Julai.Kenapa kimisai tulis Julai???Sebab bulan kelahiran Kimisai...hehehe..

....12 Julai 1987...nanti ucap la dan bagi hadiah sekali.....kimisai nak hadiah..hahaha....
.....Gurau jek semua.....


JULAI

* Sangat suka didamping.
* Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.
* Agak pendiam kecuali dirangsang.
* Ada harga dan maruah diri.
* Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.
* Mudah dipujuk dan bercakap lurus.
* Sangat menjaga hati orang lain.
* Sangat peramah.
* Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.
* Berjiwa sentimental.
* Jarang berdendam.
* Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.
* Tidak suka benda remeh-temeh.
* Membimbing cara fizikal dan mental.
* Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
* Layanan yang serupa terhadap semua orang.
* Tinggi daya simpati.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.
* Mudah dan rajin belajar.
* Suka muhasabah diri.
* Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.
* Suka mendiamkan diri.
* Suka duduk di rumah.
* Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan.
* Tidak agresif kecuali terpaksa.
* Lemah dari segi kesihatan perut.
* Mudah gemuk kalau tak kawal diet.
* Minta disayangi.
* Mudah terluka hati tapi lambat pulih.
* Terlalu mengambil berat.
* Rajin dalam membuat kerja


p/s: kimisai rase kimisai tak macam tu pon..hahaha...len macam kimisai dengan apa yang Doktor tu tulis..ish3..

Free Signature Generator

9 comments:

  1. Agak pendiam kecuali dirangsang.

    tipu!! ko bising ahhh

    hahaha..

    ReplyDelete
  2. arr patwe ku pon JULAI gak..apesal banyak yang aku tak berkenan ni? dush dush dush!!!



    ko saje nak expose buffday ko ye?hahahahah

    ReplyDelete
  3. tu smua x kena ngan ko..x logik..hua3

    ReplyDelete
  4. intro nak tempah hadiah la ni ye..hahahaha

    ReplyDelete
  5. stylo kan
    yg guna duit tu
    jom try
    hahaha

    ReplyDelete
  6. haha..
    kiMI..
    aKU raSa kan..
    ko daFtar lahIR lamBat kot..
    tu Jadi g2..
    haha..
    tul dak?
    baIK ko taNYA maK ko..
    maNA taw..
    kot2 time ko laHir..
    daKwat pen haBis ker..
    bOraNG abeH ker.
    hehe

    ReplyDelete
  7. wanna_axxes..
    heheh...pandai la kene rangsang ek...klu kene rangsang sume org tak dok diam..wakakak

    aku bising time dalam bilik ayor je..keh3



    Lampu Neon..
    hehe..klu tak expose tadak otg wish..hahah
    xla..sje je nk bgtau org ...JULAI is mine k..
    ko dush3 tu kt pakwe ko ke kat aku ??


    sir_zul...
    weh takkan sume tak kene ngan gua kot..mesti kan ...macam sangat peramah dan rajin berkerja..kan3??heheh




    bro_aloy..
    gua mtk hadiah dr apradoks la bleh??



    raja nadiah..
    sorry weh...nie gune duit pe..tak bape phm n x bape igt r...heheh



    RADUNK...
    gau dah check dah..mmg bulan julai..tp wktu gua lhir tu lampu padam n bulan hilaang..mum gua ckp bab tu la gua hitam..hahaha (xkaitan pon)

    btol la bro gua bulan 07..double check...time tu xda pen..so mgkin nurse rabun salah tulis..nak tulis jun tapi tulis julai..

    ReplyDelete
  8. haha..jumpa nsi lemak ko pgi tadi??xkn nasi lemak je kot bro..x kan berjimat kot???haha

    ReplyDelete
  9. sirzul
    jumpa la bro...gua kan pakar area sini..hohoh
    thanks r ea pg td..gua dah sangap2 nk cr nak bg kat awex gua kan..mengidam la katakan...

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!