Yang sudi menjengah...TQ

Wednesday, May 13, 2009

Karya yang tak siap...tapi hilang pulak...

Kelas panas,
Kipas tak pusing,
Kepala pening,
Kepala pusing,
Kawan boring,
Kimisai pun boring
Pensyarah tak masuk,
Pelajar berseronok,
Pelajar kelas sebelah merayau,
Pemantau MQA meninjau,
Pengarah pulak melilau.....

Itulah yang berlaku hari itu, boring sangat2 sampai dah melepasi tahap gaan dah boring kimisai...kimisai pon mencapai la sebatang artline / pen dakwat basah hitam dalam Kotak Kalam kimisai....Hajat nak menyonteng jek..paham2 la kalau kimisai dah jumpa pen macam tuh, ada jela karya2 buduh nak dihasilkan..hoho...biasa lah kan hobi kimisai...dah hasilnya....



Tapi sayang keesokan harinya kimisai nak sambung lukisan tu dah tak boleh...dah hilang..tatau kemana menghilang...takkan taksiap lagi dah ader orang curi kot..kimisai bukan Picasso...bukan Syed Ahmad Jamal...hehehe...takut2 kalau ada kat Balai Seni Lukis ke, Muzium ke, Istana Budaya ke...huhuhu..macam mane???hehehe...tak siap lagi tuh...hohoo...kepada yang buang/mencuri sila pulangkan ...nanti kena repot polis baru tau..ekeke...

p/s : tengok la entry lame kimisai, lukisan tu pon macam ni jugak...bih kurang la...kimisai minat lukis2 macam nie...

Free Signature Generator


2 comments:

  1. baik ko cek up mna taw ada kt tong sampah..hua3..

    ReplyDelete
  2. hahah
    aku dh cekap ..tadak gak
    aku rase dh ader kat BSL negara la...
    nnt aku lukis potret ko lak amai

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!