Yang sudi menjengah...TQ

Wednesday, May 13, 2009

Karya lagi...tapi tak seberapa..

A'kum n Salam sejahtera semua....

Kimisai cuma nak tunjuk je hasil kerja kimisai yang terbaru iaitu Imitasi daripada hasil karya Pablo Picasso iaitu SELF POTRAIT..Ni sempena dengan tugasan amali kimisai yang terbaru..komen la apa yang patut..

Ni karya asal oleh Pablo Picasso - Self Potrait





Ni Pablo Kimisai plak yang lukis...


Walaupun tak same dan tak serupa, namun kimisai berbangga dengan hasil kerja kimisai..Ye la sapa lagi nak puji kan kalau bukan diri sendiri..hehehe...Tapi banyak sangat dah yang lari tuh..aduyai...hehe


Free Signature Generator


2 comments:

  1. hahhahahah...hidung je same


    psst..lukis aku plak~

    ReplyDelete
  2. hahaha
    penat2 aku lukis, hidung je ko ckp same...huhu

    nnt aku g rompin aku lukis la ko...weh ko kt mne skang ek...

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!