Sunday, March 28, 2010

Lepas bergelap di Mimpi, gua bergelap di bawah KLCC..




Semalam ( Sabtu ; 27 Mac 2010 ) semua orang tau kan adalah sambutan hari bergelap. Bukan bergelap dalam bilik jek. Tu bagi yang kapel2 boleh la bergelap dalam bilik. Tepat jam 8 mlm gua menuju ke bawah KLCC. Tau apa itu KLCC?? Bukan KLMU tau. Bukan juga KLIA. KLCC iaitu Menara Berkembar Kuala Lumpur, ala yang kembanr siam bahagian bontot tu...

Gua amek kesempatan lepas dari pergi servis kereta dengan BeshFren gua, gua menuju ke PWTC nak tengok pameran buku. Ni kali ke-3 dah gua pergi. Tengok punya tengok gua menuju ke MOY. Nak cari koleksi Lambok Bedtime Story punya. memang febret gua beb. Gua sanggup labur duit nk dapatkannya. Tapi malang itu memang tidak berbau berbanding dengan ketiak gua. Ketiak gua ok la bau sikit. Ahak..!!

Lepas pergi PWTC gua menuju ke menara kembar siam tadi nak tengok die bergelap, macam yang tahun lepas. Gua lenjan WQF laju2 sebab dah lambat kot. Padahal baru kol 8 jek.

Sedang gua lepak dengan Miss Donut ni, gua tetiba teringat dengan kisah gua bergelap di MIMPI Gelap, bersama-sama dengan Paradoks. Ala yang anjurkan MIMPI tu. Ingat tak ??
Ni kes minum air semut la ni tak ingat. Memang betul la kenangan tu memang yang terbaik la. Bukan sebab gua dapat masuk tv macam Bro Aloy, dalam Astro Awani, tapi sebab bermula dari situ la gua kenal dengan semua-semua yang terlibat dengan Paradoks, MIMPI, blog-blog dan sebagainya. Kalau lu orang tak ingat, tengok gambar kat bawah ni.

Ni pulak Video gelap. Saja nak mengamit kenangan... !! Ahakz..!! Hidup Paradoks...!!



Jadi di kesempatan gua nak ucapkan Selamat Ulang Tahun untuk Paradoks, MIMPI dan apa-apa yang berkaitan la yek. Semoga lu orang menjadi sesuatu yang bukan sahaja ada sesuatu, tetapi menyebarkan sesuatu dengan satu perjuangan yang ada sesuatu matlamat. Hahahaha berapa banyak sesuatu daa....

Gua tamatkan hari cuti minggu gua ni dengan aktiviti menonton filem KL DRIFT yang ala-ala Toyol Drift tu. BUkan Tokyo Drift tau. Serius gua cakap citer tu gua tengok org drift dengan kereta-kereta jek. Jalan citer hampeh sikit la. MissDonut pun tidor je kat sebelah, bosan katanya.








p/s: MIMPIlem harap-harap gua dapat buat yang terbaik. Thanks again to Paradoks & the Gang..!!






12 comments:

  1. terima kasih bro.... jumpa lagi MIMPilem nanti insyaallah.. opening leh prepare dalam 3 lagu kot kalau nak..

    ReplyDelete
  2. hujan:
    pergi ucap kat Paradoks Blog...hehehe

    bro aloy:
    ok welkam...3 lagu?/
    ok gua akan usahakan...

    ReplyDelete
  3. xprng pergi klcc pada waktu malam...

    ReplyDelete
  4. syah:
    alololo bro meh la gua bw jln2..malam harga double la..amcam??hahah

    ReplyDelete
  5. aku tak tutup pun lampu..sbb taknak teraba2 dlm gelap..haha

    ReplyDelete
  6. lolipop:
    xpe, bkn paksaan..gua nek motor pun tak tutp lampu..hahaha

    lampu isyarat pon diorang tak tutup...ahakz..!!

    ReplyDelete
  7. e:
    malaysia tetap panas..dgn aksi kapel time2 gelap tuh..ahakz..!!

    ReplyDelete
  8. diam tak diam dah setahun yer all teh best

    ReplyDelete
  9. mamai:
    tu wish utk teh ke utk paradoks ..hahaha all the best lol...

    gua pun rse kejap je.. huh lame gile nk kawen..!! ahakz!!!!

    ReplyDelete
  10. sape miss donut???cantik ke??

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!