Monday, March 29, 2010

Lumut.. Luahan Hati gua buat lu LUMUT...

Hahahah tamau dah gua cakap banyak. Gua pun pertama kali masuk LUMUT punya kontes. Dulu tak masuk, bro gua je masuk siap menang ag. Ahakz..!!



Pertama:





Kedua:
"PEREMPUAN itu tak patot berada ditengah-tengah adik dan abang kerana perempuan itu patut berada di NEW ZEALAND."

"Cepat masuk Kelas Lumut..!! KAng gua piap belakang kang..." kata Guru disiplin sekolah Lumut.


Hadiah untuk lumut:

Lumut dan gigi emasnya.





p/s: Kalau gua menang gua share kat lu RM 25 kredit yang gua menang tu, nak?? Hahahahah

6 comments:

  1. haha
    thanx kimisai...
    entry ni buat aku senyum bila tgk gambar yg ko edit tuh..tbe2 ade gigi emas ye..hampeh mung....than memeriahkan contest....

    =)

    ReplyDelete
  2. lumut:
    welkam
    nak topup rm50..kene bg menang tau..hahaha

    nt dh tue2 leh gadai gigi mas tuh,...

    ReplyDelete
  3. siapa abang hang kimisai?

    all da best ya untuk contest.

    ReplyDelete
  4. YobSumo:
    hahah ade la lu siasat la sndiri..hahahaha

    thnks..dpt kdt gua bg lu 25Cen..haha

    ReplyDelete
  5. jap gua nak solat dulu,, doakan lu menang..

    ReplyDelete
  6. bro aloy:
    hah?? betul ke abg nurul??
    hahaha thanks.. dpt gua share ngn lu rm1

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!