Yang sudi menjengah...TQ

Friday, December 10, 2010

Lebih kurang Kontest gak la...

Gua ade satu pass FREE untuk dua tiket wayang. Kalau lu orang nak mesti buat apa gua suruh.


1. Jadi kawan gua dalam FACEBOOK gua yang ke 880. Atau lu orang boleh suruh member lu
orang jadi kawan gua yang ke 880.

2. Komen entri gua ni. Apa-apa komen janji tak kutuk gua. Bagitau nama FB lu orang.

3. Tunggu sampai gua umumkan...~

Kalau rase tak nak tak yah JOIN!!

p/s: hadiah tambahan berupa buku NOTA/catatan daripada FILEM KungFu Panda & IceAGE..

9 comments:

  1. lupa nak komen

    cuma nak ucap 'selamat bercuti'

    ReplyDelete
  2. heheehee... dah nak kuar ke citer ni?

    ReplyDelete
  3. seri:
    hahahah bagus... anda pemenang.. so kat mana nak hantar tiket tuh??


    zonaku:
    aah..taklama lagi..dua2 citer akan mernejah GSC.. ;)

    ReplyDelete
  4. betul ke menang? keputusan rasmi dah keluar ke?

    ReplyDelete
  5. lel:
    dah lambat la..dah ade pemenang..xpe2 saguhati dapat buku note jugak..buku nota kungfu panda?? so cmne nk htr hadiah??


    seri:
    yup..menang dah rasmi..sebab paling awal add.. ;)

    ReplyDelete
  6. poskan boleh? alamatnya dah msg kat FB

    ReplyDelete
  7. boleh. ermm yang tiket wayang tu, sila hadir ke pavillion punya GSC ye..Huhuhu!! Thanks.. sebab kat citu je leh guna pass tu.. :)

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!