Yang sudi menjengah...TQ

Friday, June 4, 2010

www.kimisai.com mungkin mimpi sahaja...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



****************************************(*_')****************************************
www.kimisai.com
************************************************************************************



Gua mungkin tak sehebat penulis-penulis blog yang lain. Tapi gua teringin sangat nak tulis sesuatu yang amat bermakna buat pembaca-pembaca. Bukan gua nak jadi glamour atau fees ke. TAK..!! Tapi bagi gua, kalau penulisan gua itu mendapat kritikan atau ulasan yang banyak, mungkin ianya meerupakan satu penghormatan bagi gua untuk meneruskan hasil-hasil tulisan gua. Walupun ade yang tidak menggemarinya, tapi bagi gua, sedikit peminta sahaja sudah cukup untuk gua meneruskan karya gua. Hasrat ini gua teruskan dengan niat dan keinginan gua untuk menulis di dalam blog yang berdomainkan nama sendiri. Gua nak cuba letak www.kimisai.com sahaja. Tapi tak tahu bila. Macam belum bersedia sahaja. Ermm barangkali mungkin hujung tahun ini ke memandangkan gua pun dah nak habis belajar =)

Luorang yang pernah menggunakan domain sendri rasa macam mana? Apa perbezaan. ..??


4 comments:

  1. kimisai..
    saya x rase ape2...
    rass sama saja...
    =)..

    all the best ok.

    ReplyDelete
  2. hahah ye ke...tp gua tetap nk rase gak la..ahakz...mne tau rase mcm pgi mmncing ke ..haha

    ReplyDelete
  3. letak laa aper2 pon aku mai gak sini~~

    ReplyDelete
  4. yoro :
    ye ke ermmm kire stia la ni kan ?? hahahaha bagus nah soploh hengget ..

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!