Yang sudi menjengah...TQ

Sunday, June 20, 2010

Puing-puing onak perasaan.

Takkan semua mata buta?? Takkan semua hidung tersumbat dengan mukus-mukus?? Takkan semua telinga pekak ?? Mulut busuk..?? Itu lu la beb.. !!

Puing-puing onak perasaan, macam-macam yang gua kaitkan. Bukan sehari dua gua hidup. Mungkin Maksom Lijah hidup lebih lama dari gua, dan lebih banyak pengalaman hidup. Mungkin juga Pakman Telor yang lebih dulu makan garam dari gua?? Lantak lah, nanti dia yang kena darah tinggi. Onak selalu je ade. Tapi kalau setakat onak, tidak mengapa. Jangan di tambah dengan duri yang tajam menikam. Cucuk ibu jari kaki pun sakit tau. Boleh kena kencing manis.. Hahaha..!! Sebab tu kita panggil onak duri. =)

Perasaan memang gua tak nafikan banyak memberi kesan dalam kehidupan kita. Man Babi pernah cakap kat gua yang.... Ok gua tipu. Man Laksa yang sebenarnya bagitau gua .... Ye la2 gua tipu lagi. sebenarnya gua sendiri yang nak cakap, perasaan boleh meragut segala-galanya dalam realiti kita. Ahhh.. !! Bohsan gila apa yang gua tulis ni. Ye sebab gua buhsan sangat sampai tahap nak ketuk ketampi je sebelum gua mandi. Ok berbalik pada persaan tadi. Perasaan emang sangat merbahaya kalu tidak dapat di kawal. Bukan sahaja orang muda, malah orang yang dah matang pun akan takut melalui detik melawan perasaan terutama jika perasaan itu memberontak. Ye macam remaja sekarang . Gua?? Gua dah tua ok. Dah dewasa, cuma muka je babyface. Hahaha..

Ok2 gua mengaku gua sekarang tengah pening dan buhsan sangat. Dah mabuk kepayang makan tapai dengan air Coke tadi. Gua pun tak tau naktulid apa sebab tadi gua tunggu IDM gua download software. Ok la gua chow.

Ingat ye: PUING_PUING ONAK PERASAAN = Hidup atau maut..!!!


p/s: gua ade perasaan, lu orang ?? Lu orang perasan je lebih..!!!



6 comments:

  1. perasaan gua telah melayang kat awan malam,,

    ReplyDelete
  2. armouris:
    ok..gua kurg kan gula..hehehe

    XXX:
    biar melayang, jangan menghilang.... =)

    ReplyDelete
  3. patung:
    hahah masih igt man babi??
    itu kisah lame a...kisah main sambung cerita...jom main??


    yoro:
    fenim?? banyak2 mengucap..haha

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!