Yang sudi menjengah...TQ

Wednesday, April 6, 2011

Erkkk... Lucah sikit boleh??

... Sowie lah gua post citer lucah sikit. BUkan apa tak salah kan. Bagi yang berumur 18 tahun kebawah sila offline skang..!! Gua ade bace citer ni dulu lame dah mase gua tingkatan 3. Biase lah dah dok ostel kan. Macam-macam adaaaaa...!!~


Kisah pelacur dengan Pemuda yang sangap tapi takde duit. Heheheh..!!

Ade sekor mamat ni name die Medan. Medan ni dah takde duit sangat tapi nafsu sangap nak main dengan ayam. Punya la sangap sampai merayu dengan ayam-ayam tu. Ye la mentang-mentang batang besar nak macam-macam. Hah!! Nak dijadikan cerita alkisahnye si Medan ni punya lah sangap sampai die sangup pergi setiap bilik ayam tu. Lokasi?? Rahsia la bro. Hehe..

Tiaba-tiba dia dapat satu idea. Die pun bergegas ke bilik stiap ayam yang ade kat citu. Sambil die bertanya tu sambil die buat tawaran..

"kalau awak main dengan sape2 je pun awak dapat rm80 tapi if maen dengan saya, saya bayar awak rm10 setiap jolokan saya. Kalau saya jolok awak 60 kali bermakna saya bayar awak rm600. Kalau lebih lagi banyak la...." kata Medan kat ayam sorang ayam ni.

Punya lah percaya dengan kata2 Medan ni, ayam tu pon bersetuju sambil menarik lengan Medan masuk bilik. Tanpa lengah lagi Medan pun memula kan aksi. Tapi sebelum sempat die membuat tusukan pertama si ayam tadi pun berkata...

"Ingat ye bang Rm10 setiap jolokan..." kata ayam itu.
"Ok la sayang. Saya up lagi banyak kalau awak layan saya baik2.." balas Medan tadi.

"Kira ya...satu..dua.." kata medan sambil menusuk2kan pedang nye kat ayam tadi. Dalam nada kenikmatan yang amat sangat, ayam tadi pun mula mengira..

"Satu.. ahh.. dua.. ah..tiga......" dan seterusnya sehinga berpuluh2 tusukan, ayam tadi mulai diam kerana kesedapan yang amat sangat. Sempat Medan ni mencelah..

"Dah berapa dah awak saya jolok??" tanya Medan.
"Ehh saya lupa la sebab sedap sangat tadi..." balas ayam tadi.

"Kalau macam tu kita kira semula. Awak jangan lupe tau..." kata Medan sambil menyambung hayunan beliau.

"Satu.. ahh.. dua.. ah..tiga......" kira ayam tu dan seterusnya sehinga berpuluh2 tusukan, ayam tadi mulai diam sekali lagi kerana kesedapan yang amat sangat. Sempat Medan ni mencelah lagi..

Begitu lah berlaku berulang kali setiap kali Medan menjolok ayam tadi. Sehingga Medan pancut perkara tadi berlaku lagi. Di akhir aksi tersebut Medan berkata..

"Itulah saya suruh kira awak tak mau kira.. Asyik lupe je.. Sekarang macam mana saya mau bayar kalau takde kiraan yang tepat ??" kata Medan sambil berlalu tersenyum puas. Hilang juga sangap Medan malam tu. Hahahahaha...

p/s: Bijak tak MEDAN??

3 comments:

cakap jek..

Kelip-kelip..!!