Yang sudi menjengah...TQ

Monday, January 11, 2010

Semua dah lepas, aku tetap kebassss..!!!

Ermm...
Sambutan tahun baru dah lepas,
Maal hijrah lagi la dah lepas,
Juara lagu baru semalam je lepas,
Senang cakap semua hal-hal yang agak penting dah lepas,
Tapi aku masih kebas,
Kebas nak mengibas jari-jemariku dengan pantas,
Di atas papan kekunci berhabuk di tambah dengan taik lipas,
Di dalam bilik di bawah kipas,
Tapi tetap panas...


Mungkin sebab aku malas??
Tunggu masa dan ketika,
akan ku kurangkan rasa malas....


Zassss.....!!!!


p/s : sowie semua, gua tengah banyak masalah ni..mas pun tadak..hahaha.. komp lagi rosak..ok..


14 comments:

  1. akue pun rasa kebas, lemas dan akue pun rasa akue malas ....

    ReplyDelete
  2. yang dah abis tu aku kebas dan libas sekali

    ReplyDelete
  3. panas...panas..panas...

    pusing...pusing....

    ngeh3

    ReplyDelete
  4. e.indah: same la kite..jom kebas same2...

    bro mamai: cmne nk kebas kalau dah habis..

    bro addy: semua ada..tatau napa..probs la bro..jom lepak minum..

    lea: uiks seksi lagu nampak..hahah hot3, turn3...


    bias: thanks..penyayangnye...

    ReplyDelete
  5. cik cookie:
    thanks..lots of motivation there..

    ReplyDelete
  6. Jgn melepas sudass..haha..Yg lepas biarlah lepas..Salam singgah...zasss...

    ReplyDelete
  7. neon:
    hahah tu bru gune VGA phone tu..blum SLR lg..

    ad rifa:
    mmg dah terlepas dh pun..haha

    ReplyDelete
  8. PC:
    dh lme tak berhubung...cihat ??
    nk header t amek la..hehehe

    ReplyDelete
  9. hai kimisai...selamat berkenalan..

    sila ke laman mr.nuvel untuk membaca cerita-cerita yang mr.nuvel karangkan.

    nice la blog kimisai... thumbs up...

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!