Yang sudi menjengah...TQ

Thursday, January 14, 2010

Fikiran, Lagu gua dan mengarut..!!!

Semalam, mungkin gua banyak berfikir kot. Bukan sebab ada masalah, tapi sebab meragui tentang diri sendiri. Mungkin apa yang berlaku pada gua tak sama dengan apa yang berlaku dengan lu orang. Kompom

Bohsan....
Gua dah tatau nak buat apa.

Mesej ??
Errmmm hanya ada seorang je yang mesej dengan gua. Rahsia..!!

"Bertahun sudah ku menunggu dirimu, akhirnya kau menjadi milikku..."

Tetiba terngiang lagu ini yang pernah menjadi puncak menara kejayaan di corong-corong radio dan juga media-media elektronik. Baru gua teringat akan diri gua. Nasib baik gua terkelik kat lagu ni dalam komputer kawan gua.

Apa dah jadi kat gua??
Arghhhh..!!! Apa yang gua mengarut??

Gua berhasrat untuk menulis lagu gua yang sudah lama gua tunggakkan tarikh akhirnya. Kering pulak tadak idea..

Lirik sedia ada...Melodi pun sikit jek..

**************************************************************************************
Aku tak bisa,
menggapai cinta ini,
andai ku tahu semua isi hatimu....

Biarkan saja,

ia berlalu pergi,
bingkisan angin membawanya pergi,


Andainya aku,
tercipta hanya untuk mu,
akan ku korbankan seluruh jiwa raga ku,

Pasti ku mahu,
Yang terbaik untukmu,

biarku sambut walau kau berdebu...




Nak dengar lagu ni play kat atas ni atau kat bawah....

Gua semakin buntu. Apa nak buat ?? Gua amek telefon bimbit gua. Gua klik huruf M untuk My ******* Mxs. Gua nk telefon orang yang selalu mesej dengan gua.

"Hai Darl..!!! Dah mandi n mayang??" Laju gua tuturkan bicara manis. Gua memang target nk buat ayat jiwang dengan Darl ni.

"Weh mabok ker?? Darl apa aku mamat la.."

Fuck..!!!

Sampai sekarang gua tak cerita dengan Darl a.k.a Si Cantik. Malam ni gua akan ceritakan pengalaman gampang ni....

14 comments:

  1. penuh perasaan yang ingin di sampaikan lagu itu kimisai ...

    ReplyDelete
  2. haha sedap kata-kata yang kimisai tulis..lagi indah setelah di melodikan..sore takpa, bkn semua org mmliki bakat begini...

    thumbs up utk kimisai..

    ReplyDelete
  3. lavender wind:
    penuh perasaan dan emosi..lagu di buat untuk luahan hati nan naluri gua...


    mr.nuvel..:
    erm tarian jari jemari lu pun kat blog lu sangat menarik ..gua akan nantikan sambungan kisah cinta lu tu ok...

    ReplyDelete
  4. kimiiiii aku suka dgr ...layan ..
    even aku dgr half2 sbb broadban lembab ...but i Like ...
    thumbs up , upload lagi lagu>better if u got youtube
    + join me @ my other blog PROJECT e'

    "Pasti ku mahu,
    Yang terbaik untukmu,
    biarku sambut walau kau berdebu..." < like that

    ReplyDelete
  5. e,indah:
    hahaha nape suke rangkai tu ??ade apa2 meaning ke..

    nt i upload kat youtube..

    ReplyDelete
  6. melayan perasaan.. puitis sungguh!

    ReplyDelete
  7. lu ni melayan sangat la... setan tu..

    ReplyDelete
  8. yoro okino;
    puitis ke ..tu hasil KOMSAS tingktn 5 la tuh..


    mr.syah:
    melayan perasaan sbb tadak org nk layan gua..


    bro aloy:
    haha setan je yng nk layan gua, so gua pun layan jek.. c you MIMPI 4..thanks invte gua perfom..


    XXXmalaya:
    ye ke??
    bli la album gua..haha

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!