Friday, October 21, 2011

AnekaRagam-AsamGaram!! :)

Tadi ade budak tu lari2 gua panggil, tapi gua bukan gangster tau na buli2 budak. Gua panggil suruh masuk barisan sebab da na habis pehimpunan dah. Kang jadi macam semalam punya kes siap boss tanye lagi

"Baru lap mulut ke ??" Pedih tu ayat ahahahaha..

Internet bergerak!! Wow!! Gua seuka perkataan ni!! Terbaek lah bagi golongan2 yang hobinye suke menjaja cerita2 biar pun cerita pasal rakan sendiri. Rakan sekerja xpe lagi ini rakan karib pun di jaja!! Internet bergerak!! Wooooooooo...

Cakap pasal rakan, gua ase cam sedeh sikit pasal dua tiga hal kan. Tapi xpelah hal yang lepas. Allah maha mengetahui kan?? :).

Petang Rabu ritu pergi Karoke dengan rakan2 sekerja yang ala2 bujang gitu. Terbaik la wokkkk!! Ni gua cerita bukan lagak gaya blog artis tau. Hahahah.. Sekang Xla sunyi gua dok skola ni bujang2 kan. Adegak rakan2 sekepala. Ajak lepak malam2 minum semua sempoi la lu orang. Gua suka!!

Semalam gua tengah tengok gambar2 dalam laptop abang gua lagi. Tapi bukan gambar garfield, kali ni gambar bola. Tetibe kan masuk satu mesej. Gua bace2 ilmu lagi!!


F.R.I.E.N.D.S:

(F)ight for you.
(R)espect you.
(I)nvolve you.
(E)ncourage you.
( N)eed you.
(D)eserve you.
(S)ave you.

Tapi ade gak yang buat maksud len :p

FRIENDS

(F)uck lu bile xde duet!!
(R)ape lu bile nafsu gile2
(I)gnore bile susah!!
(E)xperiment lu utk kesenanga diri
(N)ever ingat lu bile senang
(D)ump lu bile lu xtau ape2
(S)ucks bile lu na mintak tolong


Kire ok la kan??!! :D

P/s: Lu orang pulak buat satu kat komen gua bawah ni friends tu pe maksud die :)

No comments:

Post a Comment

cakap jek..

Kelip-kelip..!!