Sunday, April 4, 2010

Angelina Jolie berbogel?? Gua tak percaya..!!

**********************BACA BIAR HABIS BARU PAHAM..!!***************************


Tajuk kat atas tu memang nampak gampang kalau lu orang dah selesai baca. Sebab dia lu orang pun boleh pikir sendiri.


Ok, mula-mula gua nak mintak maap dengan geng PARADOK. Sebab?? Sebab gua nak tulis entri ni pasal event diorang ; MIMPilem. Sebab gua ader terlibat. Sebab gua pun buat persembahan malam tu. Terima kasih juga gua nak bagi dekat geng PARADOKS sebab sudi menjempuat kami lagi untuk persembahan ala-ala bukan MJ. Gua sanggup tolak show gua ( Berlin ~ ahaks..) semata-mata untuk malam 24 April 2010 ni. Jadi lu orang yang tengah baca entri ni pun kena la berkorban sikit untuk menghadirkan diri lu orang kan. Bukan susah bawak je perut. Mesra, Cepat & Adil. Eh silap tu slogan PDRM kan?? Ntah gua pun tatau.

Bukan setakat lu dapat tengok filem free je, tapi dapat tengok kawan-kawan bloggerz buat persembahan akustik. Bukan senang. Kalau pergi jauh-jauh sampai GENTING HIGHLAND pun tak dapat tengok tau. dekat je dekat Dutamas. Tak tahu jalan?? Bukak je GoogleMap. Taip je TUBE8. Kompom tak keluar sebab tu laman web lucah...!! Lu taip je Solaris Dutamas, kompom keluarnya. Gua pun dah cuba buat.

Ni event ni adalah yang ke Lima untuk band gua kalau nak di kira dari event MIMPI #1 ( DUNIA GELAP). Apa yang menarik dengan event ni ialah persembahan daripada band gua. Nampak tak Akustik tu yang bernama SALINA ttu?? Itu lah band gua. Kalau lu orang ingat gua yang nyanyi alamatnya memang kiamat la dunia hiburan. Gua cuma bermain alatan muzik yang secocok dengan jiwa gua je. Yang nyanyi dah tentulah penyanyi gua.


Kalau nak tahu kat atas tu pasal apa, lu orang baca lah sendiri ok:

Majlis : MIMPilem (MIMPI ver Short Filem)

Tarikh : 24 April 2010

Tempat : Solaris Dutamas, Mount Kiara (Belakang Masjid Wilayah)

Jam : 8.00 malam

Tiket : Percuma

Keterangan : Sebanyak 6-7 short filem dari para pelajar seni dan
penggiat bebas akan dipertontonkan. Diantara short filem
itu juga akan diselang seli dengan persembahan akustik
pada setiap sesi.


http://pakatanparadoks.blogspot.com/2010/04/produk-terbaru.html

http://pakatanparadoks.blogspot.com/




17 comments:

  1. mmng besh, len kali try dtg k lea

    huhu rasai kehangatannya mengalahkan konsert jom heboh..!! ahakz..

    ReplyDelete
  2. kalo gua free gua fly ke sane okeyy... hahaha

    ReplyDelete
  3. mimisai.sila adakanya kat muor~

    ReplyDelete
  4. huh.....mesti gempak gila kali ni...ada lirik kt dpn lagi tak? wakakakakakakaka.....

    ReplyDelete
  5. Lemon n hafdzi sofi ni budak aswara kan?

    ReplyDelete
  6. fhad:
    hahah mintak2 free, tp fly xfree k..ahakz..


    nurain:
    kenpaa msti di muar??
    opss ini bkn konsert SALINA la huhuhuh


    pentoi:
    gempk memang gempak, event je la yg gempak.. GUa biase je, ala-ala fahrin ahmad jek.
    lirik??eh manada2...tipu2..hahaha kantoi lak..

    mimiete:
    lemon?? Hafdzi??
    erkk sowie tak kenal..rujuk pradoks plis...huhuh

    :-)

    ReplyDelete
  7. bro aloy:
    harap PARADOKS ok gua promote kat blog gua..hahaha

    ReplyDelete
  8. XXX:
    jemput2..ahhh koya la lu..hahahah dah event lu takkan tanak dtg,...ahakz..

    ReplyDelete
  9. akk kenal lemon tu. die dtg ke?

    ReplyDelete
  10. bro aloy:
    ahakz..!! hope tak marah coz gua promote lebih2..jahahaha

    mimiete:
    da probs is gua tak kenal lemon tuh, tp dh filem die di tayangkan so die dtg la kot...huhu
    tanya aloy..

    ReplyDelete
  11. Kalau lu tak promote tu yang nak kene sekeh,,, sbb bukan senang nak buat iklan kan Utusan Malaysia dan TV3,, blog ni je la harapan yang ada... kalau hari hari lu tulis pasal event ni pun bagus,,,

    Insyaallah kesemua pengarah filem pendek itu akan datang jika mereka tiada aral melintang, kerana mereka telah diberitahu kita akan ada sedikit sesi soal jawab dengan penonton terhadap filem mereka...

    ReplyDelete
  12. ok gua try tulis..hahahaha

    thanks./.

    ReplyDelete
  13. yoro:
    ala dtg jek...klu keje mtk klem..ahahahaha

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!