Yang sudi menjengah...TQ

Monday, February 7, 2011

Banjir Besar..~



Gua lepak dekat satu restoran mamak ni. Area Cheras la gua syak. Gua order Teh O Limau suam sama roti bakar. Tetibe gua nampak surat khabar. Muka depan tertulis "Banjir Besar melanda selatan tanah air". Gua terkejut sebab tu area rumah gua. Gua pun baca sampai habis.

Sedang gua sedap melantak sambil mentelaah surat khabar tu, tetiba satu mamat ni datang tegur gua. Member gua rupanya. Die pun tanya kat gua...

"Mie bila posting..??" tanya member gua tu. Gua pun menjawab sambil buat muka skema ala-ala Garfield....

"Aku dah posting dah pun. Dah bergelar PENDIDIK dah pun. Senang cakap lu panggil gua cekgu la lepas ni...."


p/s:
Gua saje je nak bagitau hari ni hari pertama gua bergelar cikgu. Banjir?? Selingan je tu...~

6 comments:

  1. "selamat pagi cikgu", walaupun sekarang dah petang

    ReplyDelete
  2. terima kasih cikgu......hahahaaaa...

    ReplyDelete
  3. seri:
    tau2 je bru bangun tido ek . hahaha

    alijan:
    sama2 murid.. hahah~

    ReplyDelete
  4. Salam,dah lama x singgah disini. Tahniah Cikgu :)

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!