Yang sudi menjengah...TQ

Wednesday, May 26, 2010

Gila, Gila-gila... Gilagilagilagilagilagilagila....

Gila..
"Wah gila punya orang pun tak buat macam tu tau " bisik hati gua.

Gila-gila...
"Wah gila-gila punya lawak dalam buku GILA-GILA tu.."

Gilagilagilagilagila.....
"Undur lagi..boleh-boleh..lagi lagi lagi lagilagilagilagilagilagilagilagi........opppssssss..!!"

Tau tak motif gua menulis di atas?? sebab gua tengah gila nak mengadap MQA untuk Ijazah gua. Esemen entah kemana. Anakharun tul la, bagi je la pas. Bukan susuah pun. Hahaha...


p/s: sebab dah lama tak hapdate, jadi gua buat-buat macam hapdate la ni....


5 comments:

  1. lu sakit ke barder? eleeehh esemen je.. xyah wat pun xpe.. hahaha... xde konsert lagi kew? i peminat susah mati u taw... hahah

    ReplyDelete
  2. alah senang jer bodeklah lecturer tu.. hahha..

    ReplyDelete
  3. fhad:
    hahah ,mana ade konsert ..gua bukan shahir AF..hahah lu knal ke band gua??ahakz.

    mr,syah:
    dah bodek..tp die bg ngurat anak die je...esemen tetap kene htr..haha

    ReplyDelete
  4. boleh jadi gila kalau baca.haha...

    eh header baruuuu

    ReplyDelete
  5. lumut:
    hahah jangan baca..bahaya...heheh
    header baru jap agy bersawang la tu...ngaaaaa

    ReplyDelete

cakap jek..

Kelip-kelip..!!