Yang sudi menjengah...TQ

Thursday, July 2, 2015

Minyak naik lagi.. TQ PM

Sehari dua ni terkejut lagi dengan isu minyak. Naik lagi. Dulu dah tuun sikit tu pon sebab minyak global turun. Sekarang minyak global stabil. Xde naik xde turun. Tapi gomen kite tetap naikkan juga. 

Betullah golingan atasan ni x penah isi minyak pakai duit sendiri kot, tu yang diorang rase diorang x terbeban dengan kenaikan kos bahan api ni.

Apatah lagi dengan kebodohan menteri yang keluarkan statement yang lebih bodoh daripada pendapat seekor anjing. 

"KFc penuh, saya x nampak pon bebanan kenaikan harga minyak?"

Lebih jurang macam tu la katanya. Tak ke korang rase bangang dengan statement menteri lahabau kat atas?? Apa kaitan mihyak dengan KFC?? maslan ni memang hampehhhhh~


Wednesday, July 1, 2015

Puisi Untuk TheA

Ku tulis kan puisi
Bicara tentang cinta
Mengubat kamar hati 
Ku yang lara

Yang mendamba kasih 
Dari mu oh TheA

Ku hias kain putih 
Yang kau berikan dulu
Dengan bintik-bintik kasih
Benang kesetiaan

Yang kini kian pudar
Hany kerna mu TheA

Dengarkan lah 
Bicara hati ku
Yang mendamba kasih suci
Hanya dari mu
Hanya dari mu 
Ohhh TheA



* tunggulah puisi ini di lagukan. Hehe dah lama tak karang puisi. Gitar pun dah lama gua tak petik. 

Kelip-kelip..!!