Yang sudi menjengah...TQ

Monday, May 31, 2010

Pasir tepi pantai tidak mungkin menjadi tanah tau..

Kata-kata dari kawan baik gua dunia akhirat (bagi gua la, bagi dia tak tahu la ) baru-baru ini memang banyak membuatkan gua terasa. Gua harap-harap sangat dia akan membaca nukilan ini.

Ya. Terkilan.~
Mungkin benar akan terkilan kalau di perlakukan begini. Tapi kenapa harus terkilan dengan perkara yang sudah biasa di lalui?? Gua tahu memang salah pun sebab gua tak pandai nk menjaga kawan gua. Nak-nak kawan yang memang banyak bersama dengan gua semenjak dua menjak ni. Bagi gua, gua tak pernah pun nak sakitkan hati dia.

Lagu Faizal Tahir??~
Hah?? Lagu COBA?? Lu memang pernah tujukan lagu tu kat gua. Dan gua sememangnya dapat terima setiap apa yang lu dediketkan untuk gua.

Siapa sebenarnya aku padamu,
Mungkin sama dengan teman lain,
Yang bisa kau buat begini,
Dan bila tiada teman bermain,
Kau pulang mendapatkan aku,
Itulah aku,
Padamu.....

Hah?? Amacam?? Puas hati baca lirik ni kawan?? Ikhlas dari hati gua, gua tak pernah pun ada niat nak jadi macam dalam lirik ni tau. Kalau lu nak tau, bagi gua, lirik ni gua dah dediketkan kat lu dari awal lagi. Tapi gua taknak la cakap. Sebab bagi gua, kalau lu memang kawan baik gua, kenapa nak ada marah-marah, merajuk-merajuk. Bagi gua lu memang spesel sebagai kawan gua.


Entri post dalam blog lu..??~
Wah. Gua terbaca pasal yang lu tulis, tapi bukan gua nak balas balik jadi gua tulis kat blog gua. Tapi gua nak cakap kat lu kan, gua memang tak pandai nak memujuk, menjaga hati orang mahupun nak berlagak menjadi sebagai seorang yang konon-konon macho gampang..!! Gua bukan jenis macam tu. Kalau lu rase betul-betul terkilan macam yang lu tulis dalam blog lu tu, gua memang mintak maaf. Sebab gua tak tahu sebab musabab lu nak terasa dengan gua. Gua rase gua yang patut terasa dengan lu. Yela, lu tulis lu terkilan sebab gua cari lu masa gua takde sapa-sapa, gua cari lu sebab gua bosan, boring.. bla... bla.. bla.. Lu tak pernah terpikir ke yang gua tak pernah pun buat macam tu. Pasal benda yang gua buat kat lu , gua malas nak ungkit, bagi gua memang semuanya ikhlas. Sumpah demi ALLAH memang gua tak kan ungkit. Tapi memang gua terasa kalau lu cakap macam kat atas tu.

Lu kecik hati.~
Gua tak tahu macammana erti kecik hati. Yang gua tahu gua suka makan hati ayam dengan pedal die. Kecik hati kenapanya?? Paling tidak pun gua ada lagi untuk sokong lu dari belakang. Gua taknak harapkan apa-apa dari lu, gua buat semua sebab ikhlas sebagai teman rapat, karib, akrab, dan memang kita teman dari dulu lagi, sejak sekolah menengah. Tapi pelik, kawan yang lu cakap kawan baik ni la yang lu nak terkilan. Kan ?? Kan??

Manusia memang lemah.~
Tak terlintas pun kat hati gua nak terasa dengan apa yang lu tulis dalam blog lu. Sebab memang gua tahu sikap lu yang lu cakap panas baran la apala.. Gua tak kisah, lu nak anggap gua watak lagu COBA tu pun takpe. Lagi pun memang lu kenal gua, gua tak pernah sempurna kan walaupun sbagai seorang teman ?? Kan ?? Gua paham sangat sebab gua ramai kawan. Dan hidup gua selama ni dengan kawan. Dan gua tak pernah hidup dengan kapel gua semata-semata (bercinta la...) Gua tak terasa pun . Mula-mula ye memang agak nak terasa gak, tapi gua cuba pro la. Gua nak jaga persahabatan kita ni. Tapi kalau lu taknak teruskan persahabatan yang lebih 7-8 tahun ni, gua tak leh nak cakap apa. Gua harap lu pun tak terasa dengan apa ynag gua dah tulis dalam blog gua ni.

Lu memang tak nak jumpa gua dah kan??~
Hari terakhir yang lu hantar gua balik rumah hari tu lu selalu cakap kita takkan jumpa dah. Banyak kali pulak tu. BIla gua cakap rileks, adenye masa, lu cakap juga.. Bila?? Lepas ni lu dok jauh dah dari gua. Asyik-asyik cakap yang sama. jadi kira doa lah tu kan ?? So sekarang memang lu tak jumpa gua dah.

Lu taknak jumpa gua juga..~
Gua dah hantar dalam mesej kat FB lu gua cakap sebab-sebab kenapa gua tak berapa nak boleh keluar dengan lu macam dulu. Tatau la apa yang lu pikir. Bagi gua mesti lu pikir gua buat alasan kan ?? Mesej yang lu balas tu pun nampak sangat yang lu memang tanak dah kawan dengan gua kan?? Lu macam patah hati terus sebab gua tak macam dulu kan ??


Kalu gua macam dulu..~
Banyak masalahnya. Lu pun pernah alami bersama-sama gua kan..?? Malas nak cerita panjang. Itu dulu. sekarang lu dah bahagia, gua tak nak kecewa pulak.

Bercinta?? Bahagia?? Gua berubah?? Coba??...~
Hahah perkara paling lucu yang gua rase sepanjang dengan lu. Ok kalau gua bercinta pun lantaklah kan. Sebab cinta gua kat lu dah kompom tak boleh nak mencelah dah kan ?? Gua bahagia, tapi gua lupa kat lu?? Aik...?? Pelik je bunyi nye. Kalau gua bercinta, bahagia, gua dah lupakan lu, kompom-kompom gua takda masa nak teman lu tempoh hari kan ?? Lebih baik gua bersama awek gua yang di war-warkan tu. Dan kalau gua ada duit untuk bersamanya, lebih baik gua buat bayar hutang kawan-kawan gua yang mana gua berhutang. Gua memang tengah pokai untuk pergi ke mana-mana. Mesej?? Ahhh.. Jangankan lu, mak gua pun gua tak sempat kirim khabar berita.

Lu memang kompom tanak jumpa gua kan ??~
Gua bukak FB tengok apa yang patut. Tetiba keluar kat chat tu kan ?? Ayat yang lu memang suka nak bagi kat gua kot sebab-sebab yang berlaku ni. Gua memang terasa beb sebab gua anggap memang lu serius waktu lu chat ngan gua tu. Tapi gua akan cuba lupakan "Weh ko tak payahlah datang LCCT nanti time aku nak balik "

last sekali gua harap sangat-sangat lu jangan lah anggap gua macam-macam. Kalau lah betul lu taknak dah meneruskan persahabatn kita ni, gua mintak betul-betul halalkan segala makan minum yang lu pernah bagi kat gua. Gua mungkin banyak membantu lu, tapi bukan jadi darah daging, dan gua menghalalkan semuanya. Tapi lu banyak tolong gua belanja makan, minum macam-macam. Jadi gua tak nak lah nanti ada masalah akhirat sesama kita. Gua mintak maaf sangat ok teman karib. Maafkan segala-galanya dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Ikhlas dari gua,

MOHD ZULHAKIMI BIN MOHD ISA


ASSALAMUALAIKUM...


p/s: hanya lu je kawan baik perempuan yang gua ada.. ( speechless....tatau sampai bila..ZZzzZZzzZZzzZz....)

Thursday, May 27, 2010

Lu orang tau tak?? Tak tahu?? Ok..!! (sambil gelak juga lah..)


Gua munkin pernah mencintai,
Dan gua mungkin pernah di cintai,
Tapi mungkin gua tak pernah bercinta....


Ok kali ni gua serius..!!


Gua memang pernah mencintai,
Dan gua memang pernah di cintai,
Tapi gua memang tak pernah bercinta....

Sebab ??
Gua takut...

Takut pe ??

Kalau gua mencintai lagi,
Gua di cintai lagi,
Dan baru mula bercinta di sini,
Kelak semuanya hanya ....


Mencintaik..!!
Dicintaik..!!

Bercinta?? Bencinta..!!

OK gua akan cuba sebaik mungkin \(*_*)/

p/s: Terima kasih kepadanya..Siapa?? Adalah...hehehe rahsia... Tettt..!!!

Wednesday, May 26, 2010

Gila, Gila-gila... Gilagilagilagilagilagilagila....

Gila..
"Wah gila punya orang pun tak buat macam tu tau " bisik hati gua.

Gila-gila...
"Wah gila-gila punya lawak dalam buku GILA-GILA tu.."

Gilagilagilagilagila.....
"Undur lagi..boleh-boleh..lagi lagi lagi lagilagilagilagilagilagilagilagi........opppssssss..!!"

Tau tak motif gua menulis di atas?? sebab gua tengah gila nak mengadap MQA untuk Ijazah gua. Esemen entah kemana. Anakharun tul la, bagi je la pas. Bukan susuah pun. Hahaha...


p/s: sebab dah lama tak hapdate, jadi gua buat-buat macam hapdate la ni....


Monday, May 10, 2010

Bangsat..!! Sapa yang tinggalkan gua punya blog kesunyian?? Hahahahaha..


Adus kadang-kadang,
Hati meronta-meronta,
Mata terkenyit-kenyit,
Mulut terkumat-kamit...

Adus selalunya,
Hati berbunga-bunga,
Mata terbeliak,
Mulut terlopong....





Malas betul gua nak Update gua punya blog ni. Kalau gua kaya macam orang-orang kaya yang banyak duit dah tentu gua upah je MAID untuk jaga blog gua. Hahaha..

Banyak beb faktor yang mendorong kemalsana mengHapdet blog gua.....


Tunggu nanti suatu masa gua akan berblogging secara aktif dan komprehensif.. SALAM..


Free Signature Generator

Kelip-kelip..!!