Yang sudi menjengah...TQ

Thursday, January 14, 2010

Fikiran, Lagu gua dan mengarut..!!!

Semalam, mungkin gua banyak berfikir kot. Bukan sebab ada masalah, tapi sebab meragui tentang diri sendiri. Mungkin apa yang berlaku pada gua tak sama dengan apa yang berlaku dengan lu orang. Kompom

Bohsan....
Gua dah tatau nak buat apa.

Mesej ??
Errmmm hanya ada seorang je yang mesej dengan gua. Rahsia..!!

"Bertahun sudah ku menunggu dirimu, akhirnya kau menjadi milikku..."

Tetiba terngiang lagu ini yang pernah menjadi puncak menara kejayaan di corong-corong radio dan juga media-media elektronik. Baru gua teringat akan diri gua. Nasib baik gua terkelik kat lagu ni dalam komputer kawan gua.

Apa dah jadi kat gua??
Arghhhh..!!! Apa yang gua mengarut??

Gua berhasrat untuk menulis lagu gua yang sudah lama gua tunggakkan tarikh akhirnya. Kering pulak tadak idea..

Lirik sedia ada...Melodi pun sikit jek..

**************************************************************************************
Aku tak bisa,
menggapai cinta ini,
andai ku tahu semua isi hatimu....

Biarkan saja,

ia berlalu pergi,
bingkisan angin membawanya pergi,


Andainya aku,
tercipta hanya untuk mu,
akan ku korbankan seluruh jiwa raga ku,

Pasti ku mahu,
Yang terbaik untukmu,

biarku sambut walau kau berdebu...




Nak dengar lagu ni play kat atas ni atau kat bawah....

Gua semakin buntu. Apa nak buat ?? Gua amek telefon bimbit gua. Gua klik huruf M untuk My ******* Mxs. Gua nk telefon orang yang selalu mesej dengan gua.

"Hai Darl..!!! Dah mandi n mayang??" Laju gua tuturkan bicara manis. Gua memang target nk buat ayat jiwang dengan Darl ni.

"Weh mabok ker?? Darl apa aku mamat la.."

Fuck..!!!

Sampai sekarang gua tak cerita dengan Darl a.k.a Si Cantik. Malam ni gua akan ceritakan pengalaman gampang ni....

Monday, January 11, 2010

Semua dah lepas, aku tetap kebassss..!!!

Ermm...
Sambutan tahun baru dah lepas,
Maal hijrah lagi la dah lepas,
Juara lagu baru semalam je lepas,
Senang cakap semua hal-hal yang agak penting dah lepas,
Tapi aku masih kebas,
Kebas nak mengibas jari-jemariku dengan pantas,
Di atas papan kekunci berhabuk di tambah dengan taik lipas,
Di dalam bilik di bawah kipas,
Tapi tetap panas...


Mungkin sebab aku malas??
Tunggu masa dan ketika,
akan ku kurangkan rasa malas....


Zassss.....!!!!


p/s : sowie semua, gua tengah banyak masalah ni..mas pun tadak..hahaha.. komp lagi rosak..ok..


Kelip-kelip..!!